Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید محمدعلی آل هاشم  آل هاشم در آیین کلنگ زنی ۱۴۰۰ واحد از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند اظهار کرد: اتوبانی که در مسیر تبریز- سهند احداث شده است توسط پیمانکار خصوصی ساخته شده ولی نارضایتی زیاد است و وظیفه ماست تا جلوی نارضایتی ها را بگیریم.

وی با اشاره به این که باید هرچه زودتر تدبیری در این مورد اندیشیده شود، گفت:  وزیر راه وشهرسازی در تماس تلفنی که با بنده داشتند قول دادند ظرف چند ماه آینده این مشکل را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل هاشم افزود: ما نمی خواهیم حقی از پیمانکار و سرمایه گذار ضایع شود و بنابراین دولت باید طلبی را که سرمایه گذار دارد به وی پرداخت کند تا مردم بدون پرداخت عوارض به راحتی از اتوبان تبریز سهند رفت و آمد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان ‌شرقی با اظهار گلایه از مسئولی که گفته بود هر کس دوست ندارد از راه قدیم استفاده کند، گفت: یکی از مسئولان بعد از اظهارات من در مورد عوارض آزاد راه تبریز- سهند گفته بود مردم از راه قدیم رفت و آمد کنند و این حرفها چه معنی دارد. 

وی افزود: ساخت خانه تنها هدف نیست بلکه باید به حواشی نیز دقت شود.

 آل هاشم از مدیرعامل شرکت عمران شهر سهند خواست هرچه سریعتر مشکل عوارض را پیگیری کند و گفت:  این که عده ای بیایند جوسازی و یا سخنرانی کنند و یا بگویند از جاده قدیم استفاده شود به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

امام جمعه تبریز گفت: در سفر ریاست جمهوری به تبریز نیز یکی از خواسته هایم حل عوارض اتوبان تبریز- سهند خواهد بود.

وی با تقدیر از عملکرد سپاه عاشورا گفت: سپاه امروز در عرصه های گوناگون حضور فعال دارد و در کارهای خیر مردمی پیشقدم است و اجرای پروژه عظیم ۱۴۰۰ واحدی مسکن ملی را که توسط بسیج سازندگی و با همیاری پیمانکاران در شهر سهند کلنگ زنی شد در آستانه نیمه شعبان به فال نیک می گیریم.

 

انتهای پیام/۶۰۰۲۶

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر جدید سهند وزیر راه و شهرسازی آل هاشم فارس تبریز شرکت عمران شهر سهند امام جمعه تبریز آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها
  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور | نرخ جدید عوارض آزادراه ها را ببینید
  • نرخ عوارض آزادراه‌های کشور ۳۰ درصد افزایش یافت
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان