Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان  در جلسه شورای معادن استان در بحث دستورکار تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی موقت تعدادی از معادن شن و ماسه گفت: این تعطیلی موقت در راستای کمک به واحد‌های معدنی و معافیت پرداخت حقوق دولتی است.

زارعی کوشا گفت:شخصی که وارد کار استخراج و تولید می‌شود، قصد دارد به درآمدزایی برسد و از این محل حقوق دولتی را پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: سرمایه‌گذار با هدف درآمدزایی و تولید وارد این عرصه می‌شود لذا امکان‌سنجی و هدایت سرمایه‌گذاران از سوی همه مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی بسیار مهم است.

استاندار کردستان گفت: آغاز اجرای طرح ملی مسکن در سال آینده با یک فعالیت عمرانی گسترده روبرو هستیم و همه فعالیت‌های مرتبط با حوزه ساختمان فعال خواهند شد، لذا امیدواریم شاهد فعالیت بیش از پیش معادن و صنایع استان باشیم.

دکتر زارعی کوشاگفت: سرمایه‌گذاران معدن طلای قروه اقدامات مناسبی در راستای جلوگیری از انتشار آلودگی انجام داده‌اند، اما باید مطالعات جامع انجام شود و با اعلام دقیق نتایج به مردم نگرانی‌ها برطرف شود.

او گفت: ان‌شاالله بتوانیم از ظرفیت معادن برای توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات استان بهره برداری کنیم و در این راستا نیاز است که هماهنگی بهتری صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار معادن کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست

مهدی زارع خورمیزی رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان تفت گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 

وی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 

زارع خورمیزی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم