Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@17:08:30 GMT

اسموتی توت‌ فرنگی؛ نوشیدنی روزهای نوروز

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۹۲۴۲

به گزارش جام جم آنلاین، امسال میوه محبوب توت‌فرنگی زودتر از هر وقت دیگر به بازار میوه و تره‌بار رسیده است.

خیلی‌ها گرم شدن هوا را باعث خارج شدن این میوه از قفسه نوبرانه‌ها می‌دانند. حالا توت فرنگی‌های رسیده و شیرین در بیشتر میوه فروشی‌ها در دسترس مشتریان هستند.

با این میوه خوش طعم می‌توانید یک اسموتی مقوی و خوش مزه برای اعضای خانواده‌تان تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم

توت فرنگی 250 گرم

شیر 4 پیمانه (640 گرم)

ماست یک و نیم پیمانه (200 گرم)

اسموتی توت‌فرنگی؛ نوشیدنی روزهای نوروز

طرز تهیه

به دلیل این که توت فرنگی ها را با پوست استفاده می کنیم لازم است که حتما قبل از مصرف آن ها را ضد عفونی کنیم.

توت فرنگی ها را به مدت ده دقیقه در محلول سرکه ،آب و کمی نمک قرار دهید و بعد کاملا آب کشی کنید.

سر آن ها را جدا کنید سپس آن ها را به چند قسمت خرد کرده و داخل مخلوط کن بریزید.اگر مخلوط کن در دسترس ندارید از گوشت کوب برقی و یا دستی برای پوره کردن این میوه استفاده کنید.

پس از آماده شدن این پوره آب دار شیر و ماست را به آن اضافه و مخلوط کنید.بافت اسموتی باید یک دست و منسجم باشد.پس تا زمانی از مخلوط کن استفاده کنید که این مواد بیش از حد رقیق نشود.اسموتی شما حاضر است.

فوت آخر

اگر از اسموتی‌های با طعم شیرین بیشتر لذت می برید به جای ماست می‌توانید از خامه شیرین و سفید قنادی استفاده کنید.

یک قاشق ماست شیرین به 200 گرم خامه قنادی اضافه کنید و آن را هم بزنید تا رقیق تر شود. کودکان معمولا میانه بهتری با این طعم اسموتی دارند.

اسموتی را در لیوان های پایه بلند با نی قطور تر سرو کنید.

برای تزیین اسموتی می توانید از تکه های توت فرنگی و اسمارتیزهای رنگی کوچک استفاده کنید.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: توت فرنگی اسموتی دسر استفاده کنید توت فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت

دو خبر بار دیگر «پایتخت» را به صدرِ اخبار آورد. ابتدا خبری بود که مثلِ همیشه از درونِ گمانه‌زنی‌ها بیرون آمد؛ «پایتخت۷» وارد مرحله پیش‌تولید شده و بازیگران از مردادماه مقابل دوربین خواهند رفت. اول آنکه سارا و نیکا به عنوان دختران نقی معمولی در این سریال حضور نخواهند داشت و ثانیاً سریال برای نوروز ۱۴۰۴ آماده خواهد شد. این نکات هم در رایزنی‌های رسانه‌ای آمده است.

به گزارش تسنیم، اگرچه پیش‌تر گروه عوامل پایتخت برای پیدا کردن دو دختر دوقلو برای بازی در این سریال، فراخوان اعلام کرده بودند. شاید گمانه حضور نداشتن دختران نقی معمولی (سارا و نیکا) با این فراخوان جدّی‌تر شده باشد. البته خبر شروعِ پیش‌تولید سریال و تولید در مردادماه را نه مدیران تلویزیون و نه عوامل «پایتخت» تأیید نکرده‌اند. اما در عین حال پیگیری، مذاکره و رسیدن به یک طرح و فیلمنامه درست نکته‌ای بوده که مدیران سیما و سیمافیلم به آن اشاره داشته‌اند.

خبر دیگری که برای «پایتخت» در شبکه‌های اجتماعی، حواشی‌ای ایجاد کرد؛ حذف این سریال از کنداکتور شبکه آی‌فیلم است. خبری مبنی بر شروع پخش «پژمان» رسانه‌ای شد که بعد از «پایتخت۵» این سریال روی آنتن خواهد رفت. پیگیری‌ها نشان می‌دهد تلویزیون به دنبال پخش فصل ششم «پایتخت» نیست؛ همان فصلی که آغازِ حواشیِ گروه پایتخت با تلویزیون بود و چند قسمت پایانی هم به سختی و با پیگیری‌های مداوم ساخته و روی آنتن رفت. اما به هر ترتیب تلویزیون تصمیمی برای پخش این فصل ندارد و بعد از پایان فصل پنجم، سریال «پژمان» را از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد کرد.

فصل ششم سریال پایتخت به جز پخش اولیه خود در نوروز ۱۳۹۹ هیچگاه به شکل کامل بازپخش نداشت و تنها تکرار آن همان خلاصه شش قسمتی بود که شبکه یک در شب نوروز سال ۱۴۰۰ روانه آنتن کرد. باید دید سرانجام ساخت فصل جدید «پایتخت» به دور از این گمانه‌زنی‌های گهگاه به کجا خواهد رسید؟ آیا بنابر پیگیری‌های متعدد اهالی رسانه و پاسخ همیشگی مدیران تلویزیون به پیگیری برای ساخت سریال در ۱۴۰۳، این سریال امسال به تولید خواهد رسید؟ به نوروز ۱۴۰۴ می‌رسد و یا در زمانی دیگر تولید و پخش خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • ۷ نوشیدنی خوشمزه که میل به شکر را در شما به صفر می‌رساند
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی؛ از کاهش وزن تا پوست سالم
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • نوشیدنی‌های سرشار از آهن
  • میان وعده هایی سالم برای کودکان
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان