Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس امروز در توییتر خود نوشت: فرمایشات مقام معظم رهبری امروز در جمع مجلس خبرگان:
«اگر چه فضای مجازی مشکلاتی دارد، ان‌شاءالله جناب آقای رئیسی و دوستانشان باید همت کنند و هر چه زودتر باید این مشکلات برطرف شود.» مسئولیت از روی دوش مجلس برداشته شد. ان‌شاءالله دولت دغدغه‌های مردم را برطرف نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در توییت دیگری نوشت: آن‌هایی که در تلاش بودند طرح صیانت را نظر حاکمیت بدانند بهتر است کمی در یقه خود نگاه کنند.

 رشیدی کوچی تنها نماینده عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت بود که با این طرح مخالفت کرد.

طرح صیانت طرحی است که بر اساس آن محدودیت‌های زادی برای پلتفرم‌های خارجی در فضای مجازی ایجاد شده و این پلتفرم‌ها در صورت عدم پذیرش شرایط ایران از جمله تاسیس دفتر در داخل کشور، مسدود خواهد کرد.

طرح صیانت بر اساس رای نمایندگان مطابق با اصل ۸۵ قانون اساسی بررسی می‌شود. یعنی این طرح به صحن علنی نمی‌آید و صرفا در یک کمیسیون مشترک بررسی شده و در صورت تایید مستقیما به شورای نگهبان می‌رود تا ابتدا به صورت آزمایشی و سپس به صورت دائمی اجرا شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: طرح صیانت از فضای مجازی کمیسیون مشترک مجلس طرح صیانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد

تصویری از خیابانی در بروکسل پایتخت بلژیک در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است.  

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند