Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی حمزه نژاد گفت: با وجود  فعالیت سامانه ناپایدار موجب افزایش سرعت باد جنوب شرقی در محدوده ۴۰ کیلومتر بر ساعت(۲۴نات)، افزایش ارتفاع موج تا۱۵۰ سانتی‌متر (۵پا) در محدوده بنادر غربی استان و در مناطق فراساحلی بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت (۳۰نات) و افزایش ارتفاع موج بیش از ۷پا می شود.

وی گفت: در این روز فعالیت کشتی های تجاری دچار اختلال شده و احتمال غرق شدن شناورهای سبک و آسیب به قفس های پرورش ماهی و تورهای صیادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: در این روز مناطق غربی و شمالی خلیج فارس و مناطق فراساحلی بنادر غربی استان به‌ویژه غرب جزیره لاوان نیز مواج می شود که باید تمهیدهای لازم برای رفت و آمد کشتی های تجاری به سمت بوشهر و خوزستان اندیشیده شود.

در این مدت همچنین از رفت و آمد شناورهای سبک خودداری شود و تمهیدهای لازم جت فعالیت های تفریحی و شنا در بنادر غربی هرمزگان صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواج شدن دریا هرمزگان بنادر غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان از امروز تا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تشدید فعالیت سامانه بارشی شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • هرمزگان بارانی می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک