Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@12:07:38 GMT

نبرد سخت رایکا در مرداب انزلی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۹۶۴۳

نبرد سخت رایکا در مرداب انزلی

رایکا بابل در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۵ امروز جمعه ۲۰ اسفند در ورزشگاه تختی بندر انزلی نبرد سختی با تیم صدرنشین ملوان خواهد شد.

شاگردان پیروز قربانی در بازی هفتع گذشته خود مقابل شاهین بوشهر قرار گرفتند که مثل همیشه با ایجاد موقعیت‌های فراوان و حاکمیت مطلق بازی نتوانستند موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنند و با اینکه شایسته کسب ۳ امتیاز در این بازی بودند امتیازات را تقسیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بابلی‌ها این هفته در جدالی سخت و حساس باید در مقابل تیم پرستاره ملوان قرار بگیرند.

شاگردان پیروز قربانی در این بازی می‌خواهند اولین شکست ملوان را رقم بزنند تا با این برد خود را از پایین جدول جدا کنند و هواداران پر شور خود را شاد کنند.

در آن سوی میدان نیز تیم ریشه دار ملوان قرار دارد که با جذب بازیکن‌های خوب و با کیفیت و به سرمربیگری مازیار زارع حالا با اختلاف در صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارند.

قو‌های سپید انزلی هنوز باختی را در کارنامه ندارند تا با ۱۳برد و ۱۱ تساوی بدون شکست در صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داشته باشند.

ملوانی‌ها ۲۵ گل زده دارند و تنها با ۷ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کردند.

تیم فوتبال رایکا بابل با ۱۹ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول لیگ ایستاده است و ملوان هم با ۴۶ امتیاز، صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رایکا بابل لیگ دسته اول فوتبال سازمان لیگ فوتبال لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و از مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات ملوان از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه پذیرای تیم فوتبال سایپا بود. این بازی در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و با قضاوت مهرداد خسروی برگزار شد.

تنها ۲ دقیقه بعد از گل ملوانی‌ها، محمدحسین خسروی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم در نتیجه برابر شوند. این بازی در پایان وقت‌های قانونی سرانجامی نداشت تا تکلیف تیم برنده در وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی مشخص شود.

در شرایطی که وقت‌های اضافه بازی به ثانیه‌های پایانی نزدیک می‌شد حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ کار را برای ملوان تمام کرد تا این تیم لیگ برتری جواز صعود را کسب کند.

ترکیب ملوان بندرانزلی:

افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب سایپا:

نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، سیدمحمد طا‌ها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی