Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:09:51 GMT

کشف 12 هزار ماینر از ابتدای سال جاری در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۹۶۹۴

کشف 12 هزار ماینر از ابتدای سال جاری در اصفهان

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ محدودیتی در خصوص گاز و برق در استان اعمال نشده است، اظهار داشت: در پاییز و بخشی از زمستان محدودیت مصرف گاز را برای صنعت و شهرک‌های صنعتی داشتیم.

وی با بیان اینکه در دو بازه زمانی به علت کمبود برق و گاز این محدودیت‌ها اعمال شد و مدتی است دیگر اعمال نمی‌شود، افزود: ۲ هزار مگاوات کمبود برق در استان داریم و باید از هم اکنون شرکت توانیر و وزارت نیرو پیش‌بینی‌های لازم را برای تأمین برق در اصفهان را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیشه‌فروش با بیان اینکه تسهیلات لازم برای سرمایه‌گذاری در زمینه استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر مانند باد و خورشید در اصفهان باید فراهم شود، گفت: به شرکت گاز اعلام کردیم که صنایع بزرگ مانند سیمان‌ها، فولاد و پالایشگاه ملی هستند و باید سهم گازشان را جدا حساب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه به ادارات باید ژنراتورهای برق اضطراری‌شان را برای تابستان سال آینده آماده به کار کنند و در این چند ماهه موتورخانه‌ها استانداردسازی شود، بیان کرد: ۱۷ مگاوات ظرفیت انرژی‌های نو استان اصفهان است و تا آخر سال به ۵۴ مگاوات می‌رسد اما نیاز استان بیش از این است.

وی ادامه داد: در سال جاری با محوریت شرکت‌های توزیع برق استان اکیپی با همکاری بخش‌های امنیتی و انتظامی تشکیل شد و مکان‌هایی که دستگاه‌های تولید رمز ارز غیرمجاز داشتند، کشف شد؛ از ابتدای سال تاکنون ۱۲ هزار و ۳۵۲ دستگاه در ۸۰۲ محل کشف و توقیف شد که ۳۷ مگاوات تولید برق داشته است.

شیشه‌فروش اضافه کرد: از سال ۹۸ تاکنون ۳۱ هزار و ۲۶۸ دستگاه ماینر در هزار و ۱۸۸ مکان کشف شده که ۸۴ مگاوات توان تولید داشته است و همچنان در راستای شناسایی مکان‌های رمز ارز غیرمجاز این اکیپ فعال است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان کشف ماینر در اصفهان کمبود برق اصفهان استفاده از انرژی های تجدیدپذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین

اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در حال حاضر میزان اوج مصرف برق در استان قزوین ۸۰۰ مگاوات است که در این راستا با نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند حدود ۶۰ درصد مشترکین با مصرفی معادل ۵۰۰ مگاوات تحت پوشش کنتور هوشمند قرار گرفته اند.

وی افزود:  با نصب حدود ۳۰ هزار دستگاه کنتور هوشمند در استان تلاش می‌کنیم تا شروع اوج مصرف بتوانیم حدود ۷۵ درصد مشترکین را تحت پوشش این کنتور‌ها قرار دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت
  • کاهش ۹۳.۵ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • کشف ۸۰۰ مگاوات ماینر غیرمجاز/ ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در کشور
  • تصاویر شگفت‌انگیز از جاری شدن سیل در اصفهان و خرم‌آباد + ویدئو
  • فیلم جاری شدن سیل و آبگرفتگی در اصفهان و خرم‌آباد
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور