Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس جمهور با بیان اینکه مازندران با مشکلات و کمبود‌های جدی روبه‌رو‌ست، گفت: برنامه‌ریزی ‌قابل قبولی برای توسعه و آبادانی منطقه خواهیم داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله دکتر سید‌ابراهیم رئیسی صبح امروز ‌ وارد فرودگاه ساری شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی و عمرانی و زیربنایی، دیدار با اقشار مختلف مردم، نخبگان ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در شورای اداری و نشست خبری از مهمترین برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر است.

رئیس جمهور را در این سفر وزرای کشور، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی و گردشگری و رئیس سازمان محیط زیست همراهی می‌کنند.

آیت الله رئیسی در بدو ورود به فرودگاه ساری در جمع خبرنگاران ‌با ادای احترام به 10 هزار شهید و 33 هزار جانباز و ایثارگر و خانواده‌های معظم شهدای استان گفت: مازندران ظرفیت‌های بسیار زیادی در زمینه های کشاورزی، معادن، منابع طبیعی، صنعت و نیروی انسانی کارآمد دارد.

وی با اشاره به اینکه مازندران در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی رتبه‌های اول، دوم و سوم کشور را دارد، افزود: این استان با همه ظرفیت‌ها و امکانات در بخش معادن و صنعت با مشکلات و کمبود‌های جدی روبه‌رو‌ست.

‌رئیسی اظهار امیدواری کرد: در سفر امروز مشکلات استان بررسی و به یک جمع بندی و برنامه‌ریزی مناسب و قابل قبول برای توسعه و آبادانی مازندران برسیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم

رئیس موسسه تحقیقات پنبه کشور در این همایش با اشاره به رکورد شکنی برداشت بیش از ۷ تن پنبه در هر هکتار گفت: سال‌های گذشته ۲ رقم پنبه داشتیم، اما اکنون ۱۴ رقم تجاری داریم که ارقام زودرس هستند و صرفه جویی در مصرف آب از جمله مزیت آنهاست.

قربانی افزود: کشورمان به سالانه حدود ۵۰۰ هزار تن وش پنبه برای صنایع مختلف نیاز دارد.

برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان هم در این همایش از برنامه ریزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در استان خبر داد.

در این همایش از جدیدترین دستگاه کارنده پنبه که با توان تولیدکنندگان داخلی ساخته شده است رونمایی شد.

سالانه حدود ۲۰ هزار هکتار از مزارع گلستان زیر کشت پنبه می‌رود که یک پنجم تولید کشور از این سطح برداشت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد