Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:06:46 GMT

جانب عدالت در توزیع اعتبارات رعایت شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۰۰۱۲

جانب عدالت در توزیع اعتبارات رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج بیگدلو شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر که با حضور استاندار اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: در تأمین آب شرب و بهبود وضعیت راه‌های روستایی ما نیازمند تصمیم‌گیری‌های انقلابی هستیم تا دغدغه اهالی مشگین‌شهر تا حدودی رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بخش راه روستایی، آسفالت ۳ محور قوشه، موشیران و رضی امیرکندی به طول ۹۰ کیلومتر می‌تواند به بهبود عبور و مرور در این شهرستان و روستاها کمک کرده و رضایت مردم را فراهم کند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه خط‌کشی، روشنایی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیرهای مختلف جز الزامات است، گفت: برای مسیر گردشگری قینرجه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم با همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از محل راه‌های گردشگری این پروژه اجرایی و عملیاتی شود.

بیگدلو فرسودگی ماشین‌آلات و دستگاه‌های راهداری را از دیگر دغدغه‌های مسئولان شهرستان مشگین‌شهر اعلام کرد و افزود: بحث انتقال آب سد سبلان به روستاهای همجوار و همچنین ناحیه صنعتی رضی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با اجرای این خط انتقال نه تنها اراضی ارشق بلکه تأمین منابع آب صدها روستا انجام می‌شود که امیدواریم در سال آینده با عملیاتی شدن این پروژه مشکلات و دغدغه‌های کمبود منابع آب در فصل گرم سال رفع شود.

بیگدلو ضرورت تکمیل مجتمع آبرسانی شهید بنی‌هاشم با پوشش آب ۳۵ روستا و انتقال آب به اراضی پایاب سد سبلان را یادآور شد و اضافه کرد: هر چند مشارکت مردم در پروژه پایاب سد سبلان مناسب است ولی بدون تحویل زمین و پروژه آبیاری سر رسید اقساط بانکی زارعین اسباب گله‌مندی آنها را رقم زده است.

وی بیان کرد: در بخش ارشق به عنوان محروم‌ترین بخش با کمبود تجهیزات بهداشتی و بیمارستانی به ویژه نبود آمبولانس و سایر امکانات مورد نیاز روبه‌رو هستیم که انتظار می‌رود علوم پزشکی اردبیل زمینه فراهم کردن این امکانات را به وجود آورد.

بیگدلو به روکش آسفالت مسیر قینرجه و تخصیص ماشین‌آلات حمل زباله را به دهیاری‌های این منطقه یادآور شد و ادامه داد: متأسفانه ردیف بودجه تصفیه‌خانه فاضلاب مشگین‌شهر حذف شده در حالی که نماینده مردم مشگین‌شهر در تلاش است تا به پایداری این ردیف اعتباری کمک کند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر ضرورت تکمیل مجتمع شهید سلیم‌زاده و راه‌اندازی سایر مجتمع‌های آبرسانی را یادآور شد و اظهار کرد: امیدواریم در توزیع اعتبارات جانب عدالت رعایت شده و بخش عظیمی از زیرساخت‌ها به ویژه در بخش عمران شهری، طرح‌های نیمه‌تمام به سرانجام برسد.

در سفر استاندار اردبیل به مشگین‌شهر علاوه بر تشکیل جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و رسیدگی به مشکلات ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی، استاندار اردبیل از مصلای مشگین‌شهر، پادگان شهید بیگلری و بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر بازدید کرده و بخش آی. سی.یوی این بیمارستان را افتتاح کرد.

کد خبر 5444086

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار مشگین شهر توزیع اعتبارات استاندار اردبیل دستگاه های اجرایی تامین آب شرب صنایع دستی گردشگری راهداری ماشین آلات راهسازی اراضی کشاورزی آمبولانس بیمارستان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا درختکاری عکس استانها مشهد شیوع کرونا جهاد تبیین گرگان گردشگری خراسان رضوی همدان تبریز شهرستان مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول پیوست یک با عنوان «اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه دستگاه‌های اجرایی» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در توضیح اظهار کرد: جدول پیوست یک مربوط به پروژه‌هایی است که در ماده ۲۳ آمده بود، پروژه‌هایی در ۲ سال گذشته حذف شده بود که ما در این پیوست آوردیم.

وی ادامه داد: این پیوست مربوط به اختصاص اعتباراتی برای زیرساخت‌های کشور است یعنی هر پروژه‌ای که باید اجرا شود در این پیوست آمده است، ما بودجه عمرانی را افزایش داده و هیچ بودجه عمرانی کم نشده است به طوری که بودجه عمرانی از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران