Web Analytics Made Easy - Statcounter

متدهای آرایشی روزبه روز تغییر می­کنند. این تغییرات چندسالی است که بسیار مثبت بوده و زنان را به سوی نچرال و طبیعی بودن هدایت کرده است. آرایش ابرو هم با متدهای جدیدی روبرو است و مدل­های جدیدی برای زیباتر شدن توسط مدل­های فشن شوها یا برندهای آرایشی تبلیغ می­شود. اگر دقت کرده باشید طی چند سال اخیر ما یک مدل آرایش ابرو نداشتیم و چندین مدل ابرو تبلیغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این کار تفاوت چهره­های افراد است و متناسب با چهره­های مختلف هرسال مدل جدید به متد آرایش ابرو اضافه می­شود. چیزی که بسیاری از افراد نمی­دانند روش صحیح آرایش ابروهاست. آنها سعی می­کنند شبیه به مدل­های مشهور شوند اما نکات لازم برای آرایش مورد نظر خود را نمی­دانند. ما در اینجا اشتباهات رایج آرایش ابرو را بررسی می­کنیم و در انتها روش­های صحیح را با شما در میان می­گذاریم.

پر کردن بیش از اندازه داخل ابرو

حدود دو سال پیش، مدل ابرویی توسط مدل­ها معرفی شد که در آن قاب ابرو به صورت دقیق و بسیار تمیز مشخص شده و سپس داخل ابرو به وسیله سایه ابرو پر شده است. این آرایش ابرو زمانی انجام می­شود که مقدار زیادی کرم پودر و کانسیلر، برای کاور کردن پوست استفاده شده باشد. زمانی که پوست بی نقص به نظر برسد، آرایش ابرو و چشم خود را به خوبی نشان می­دهد. از طرفی برای کشیدن کادر در این مدل از یک مداد بسیار ظریف استفاده می­شود تا رد باقی مانده از آن به سختی دیده شود. افراد تصور می­کنند که می­توانند این کار را با یک مداد پررنگ، به همراه نوک پهن و یک سایه بی کیفیت انجام دهند.

این تصور غلط است و سایه ابرویی برای این کار مناسب است که بافتی نرم داشته باشد و به راحتی نریزد. اگر ابروی خود را به همراه یک سایه بی کیفیت پررنگ و خشن کنید و پس از یک ساعت چیزی از آن باقی نمانده باشد چهره شما زیبایی خود را از دست خواهد داد. بیش از اندازه ابرها را پر رنگ نکنید و یک سایه­ابروی مناسب تهیه کنید. سایه ابرو مک، کالیستا، آکوا و vov از جمله بهترین مواردی است که می‌توان در این زمینه از آن‌ها استفاده کرد.

نازک کردن ابرو

دوره­ی ابروهای نازک سر رسیده و دیگر کسی ابروهای خود را خیلی نازک نمی­کند. برداشتن بیش­از حد ابرو باعث ضعیف شدن تار ابرو می­شود و پس از مدتی شما شاهد رشد نکردن مجدد ابروها خواهید بود. ابروهای پر و بلند اکنون از ترندهای جذاب آرایشی است و اگر شما چنین ابروهایی ندارید می­توانید با آرایش صحیح و طبیعی کمی تغییر ایجاد کنید. شما نهایت می­توانید چند میلیمتر بالاتر از ابروهای خود را آرایش کنید و هاشور بزنید. استفاده بیش از حد هاشور ابروهای شما را غیر عادی جلوه می­دهد.  هاشوری را برای ابروهای خود انتخاب کنید که بافتی طبیعی و یکدست داشته باشد و پس از چند ساعت شاهد ترک خوردن آن نشوید. هاشور ابروی مای انتخاب مناسبی از لوازم آرایشی مای است. این محصول باکیفیت، تولید داخل بوده و از مواد اولیه درجه یک در تولید آن استفاده شده است.

تاج ابروی پر رنگ

تاج ابروهای پر رنگ چهره شما را خشن و خشک نشان خواهد داد. چهره­ای خشن برای هیچ کس جذاب نیست و همه دوست دارند با افراد مهربان معاشرت کنند. خود را فردی عصبانی نشان ندهید و تاج ابروی خود را تیره نکنید. فرم طبیعی ابروهای هر فرد به این صورت است که کمی تاج ابرو کم مو­ تر از قسمت میانی ابرو است. این فرم را حفظ کنید تا زیبایی و جذابیت چهره شما از بین نرود.

هاشور­های درشت

ظرافت به خرج دهید. تار ابروهای شما نازک است و این ظرافت به زیبایی چهره شما کمک می­کند. ابروهایی کاشت شده به دلیل ضخیم بودن جذاب و زیبا نیستند. هاشور ظریف و باریکی انتخاب کنید و با دقت ابروها را هاشور بزنید تا چهره شما غیر عادی یا عصبانی نشود. هاشوری با سایز باریک و ظریف انتخاب کنید. اگر به استفاده از مداد ابرو عادت کرده­اید نوک مداد خود را تا حد امکان تیز کنید. مداد را روی تار ابرو نکشید چون این کار باعث ضعیف شدن تار ابرو و در نتیجه ریزش آن می­شود.

ابروهایی پررنگ

مشکی و تیره بودن ابرو مختص کسانی است که با ابروهایی پر و مشکی به دنیا آمده­اند. اگر می­خواهید با یک ظاهر کاملا متفاوت خود را شبیه به کسانی کنید که ابروی مشکی دارند این اشتباه است. ابروهای مشکی برای همه مناسب نیست و اگر رنگ یا سایه مشکی استفاده کنید چیزی شبیه به چسباندن لواشک روی ابرو را امتحان کرده­اید. هاشور، سایه یا ریمل متناسب با رنگ ابروی خود انتخاب کنید. هاشور یا مداد را بیش از اندازه روی ابروها فشار ندهید. این کار هم منجر به تیره­تر شدن ابرو خواهد شد.

چند روش صحیح

روش اول: امروزه از پرطرفدارترین آرایش­های ابرو استفاده از ژل ابرو و هاشور است. ابروهایی لیفت شده افتادگی پلک را پنهان خواهد کرد و شما را جوان­تر نشان می­دهد. این کار چهره­ شما را سرحال و شاداب نشان می­دهد. آرایش­های سنگین امروزه طرفدار ندارد و زیبایی در سادگی خلاصه می­شود. شما می­توانید ژل یا صابون ابرو استفاده کنید یا به یک مرکز آرایش بروید و ابروهای خود را به صورت دائمی لیفت کنید. انتخاب با شماست. این بهترین سبک آرایش ابروها در سال 2022 است. روش دوم: روش دیگری که می­توانید استفاده کنید برداشتن یک ریمل ابرو و پر کردن ابرو است. در استفاده از ریمل ابرو دقت کنید. این محصول غلیظ است و رنگ قویی دارد. ابتدا کمی از مایع ریمل ابرو را از داخل فرچه پاک کنید و سپس آن را فقط در قسمت­های خالی امتحان کنید. از ریمل ابرو به اندازه­ای استفاده کنید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست ندهند. اگر فرچه ریمل مناسب نیست می­توانید از یک فرچه دیگر استفاده کنید تا آرایش ابروی شما خراب یا شلخته نشود. روش سوم: از کادرهای آماده استفاده کنید. کادر ابرو به شما کمک می­کند به راحتی داخل ابروهای خود را پر کنید و کوچکترین اشتباهی نکنید. کادرهای ابرو متناسب با فرم­های مختلف ابرو تولید می­شوند و این غالب­های برای کسانی که در آرایش مهارت کافی ندارند بسیار مناسب است. البته شما می­توانید یک شابلون ابرو در کیف آرایش خود بگذارید و برای مواقعی که عجله دارید این شابلون کمکتان خواهد کرد. داخل ابرو را می­توانید با سایه ابروی هم رنگ ابروهای خود پر کنید.

ابروها قاب صورت شما هستند و باید آنها را به روشی صحیح و مناسب چهره خودتان آرایش کنید. ابتدا فرم ابروهای خود را شناسایی کنید و پس از آن می­توانید بهترین آرایش ممکن را با ابزارهای کمکی انجام دهید.

نویسنده: سارااقبالی

 

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ابروهای خود استفاده کنید انتخاب کنید آرایش ابرو ریمل ابرو سایه ابرو چهره شما تاج ابرو تار ابرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند

سردار شکارچی گفت: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه‌جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و جنگ نرم ستادکل نیروهای مسلح در نشست با اصحاب رسانه استان ایلام، با بیان اینکه رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت و ارتقاء قدرت نرم، امنیت ملی و منافع ملی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه رسانه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی به صورت منسجم و یکپارچه با آرایش جنگی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت دلاور ایران را مورد هجوم همه‌جانبه قرار داده‌اند، رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نیز بایستی با آرایش جنگی و به صورت منسجم، هماهنگ، همگرا و با همدلی ضمن دفاع از  امنیت و منافع ملی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، دفاعی، امنیتی، سیاسی و... نقش‌آفرینی کنند.

سردار شکارچی در ادامه ضمن اشاره به حماسه‌آفرینی مردم سلحشور استان ایلام در طول دوره انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم استان ایلام دارای سه شاخصه و ویژگی مهم، شامل صبر و مقاومت، اخلاص و مجاهدت هستند و در این رابطه شهدای والامقامی را تقدیم کرده که یکی از شهدای شاخص و ملی کشور، دانشمند هسته‌ای ایران، شهید بزرگوار «داریوش رضایی‌نژاد» است که تربیت‌یافته این سرزمین شهیدپرور و مجاهدپرور است.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه‌جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه کنند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی، دستیابی به پیروزی در جنگ سخت و نیمه‌سخت وابستگی شدید به کارکرد هوشمندانه و هنرمندانه در عرصه جنگ نرم و شناختی در قبل، حین و بعد از هر اقدام دارد که چنانچه در این خصوص قصوری صورت پذیرد، بسیاری از افتخارات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت؛ لذا ضرورت دارد مسئولان و فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و با شناخت کافی از ضعف‌ها و نقاط آسیب دشمنان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرایش جنگی مناسب اعم از دفاعی و تهاجمی، به صورت هوشمندانه، هدفمند و منسجم در این عرصه وارد شوند و متناسب با لایه‌ها و سطوح جنگ نرم و شناختی (احساسات و هیجانات، ادراک، اندیشه، افکار و رفتار) برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان، ضمن تشکر از همه مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در تمام سطوح، اعم از راهبردی، عملیاتی و راهکنشی در تبیین اراده رهبری، نیرو‌های مسلح و ملت ایران در قبل، حین و بعد از عملیات غرورآفرین و دشمن‌شکن وعده صادق که امت اسلامی و ملت‌های آزادی‌خواه جهان را غرق در شادی و سردمداران کفر و نفاق، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را ذلیل، خوار و ناامید ساخت، بیان کرد: امید است این هماهنگی، همگرایی، وحدت و همدلی که در عملیات وعده صادق وجود داشت در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...
  • اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • روش‌های پیشگیری و قطع ریزش موی سر، ابرو و مژه
  • 6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • ببینید | تصاویر تلخ از وضعیت اسفناک و درد کشیدن یک اسب در نقش جهان اصفهان
  • (ویدئو) به خاک و خون کشیدن نمازگزاران شیعه در حکومت طالبان
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است