Web Analytics Made Easy - Statcounter

زور بارسلونا در نیوکمپ هم به گالاتاسرای افول کرده نرسید و کار کاتالان ها به ترکیه کشید.

به گزارش تابناک ورزشی، دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) با برگزاری چهار بازی همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران به پایان رسید که در مهمترین آنها بارسلونا در نوکمپ مقابل تیم گالاتاسرای ترکیه به تساوی بدون گل رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی مهم تیم آتالانتا با نتیجه 3 بر 2 میهمان خود بایرلورکوزن (تیم سردار آزمون) را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد. در این بازی که سردار آزمون در دقیقه 85 به میدان رفت، لورکوزن با گلزنی چارلز آرانگیس در دقیقه 11 پیش افتاد، اما نماینده ایتالیا گل خورده را با سه گل پاسخ داد که در دقایق 23 توسط روسلان مالینوفسکی، و 25 و 49 به وسیله لوئیس موریل به ثمر رسیدند. لورکوزن در دقیقه 63 با گلزنی موسی دیابی اختلاف را به حداقل رساند، اما در نهایت از پس آبی‌و‌مشکی‌پوشان برگامو برنیامد.

در سایر بازی‌ها تیم فوتبال رنجرز در اسکاتلند با نتیجه 3 بر صفر بر ستاره سرخ صربستان غلبه کرد. تاورنیر در دقیقه 11 (پنالتی)، الفردو مورلوس در دقیقه 15 و لئون بالوگان در دقیقه 51 گل‌های رنجرز را به ثمر رساندند.

براگای پرتغال نیز در خانه با نتیجه 2 بر صفر موناکوی فرانسه را شکست داد. آبل رویس در دقیقه 3 و ویکتور کاروالیو در دقیقه 89 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده برگزار خواهند شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین مناجات شعبانیه قانون کار جهاد تبیین لیگ اروپا بارسلونا بایر لورکوزن سردار آزمون مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین مناجات شعبانیه قانون کار جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!