Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس ـ همدان، در پی تماس برخی شهروندان در منطقه شهرک مدنی مبنی بر اینکه پل عابر پیاده این منطقه دو سالی است فاقد تجهیزات پله برقی و آسانسور است و شهروندان به ویژه سالمندان برای عبور از بلوار با مشکل روبرو هستند، این موضوع از شهردار منطقه ۳ پیگیری شد.

شهردار منطقه ۳ همدان در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه تجهیزات و مبلمان شهری مدام سرقت می‌شود اظهار کرد: قطعات پله برقی و آسانسور پل‌های عابر پیاده در تمام مناطق در هر بار نصب دچار سرقت می‌شود در حالی که دوربین هم نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا فیض‌منش بیان کرد: با وجود اینکه دوربین برای نگهداری آنها نصب شده است اما با مسدود کردن دید دوربین، سرقت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر تابلوی شهرک اندیشه نیز به سرقت رفته است عنوان کرد: به صورت مکرر مبلمان شهری تجهیز می‌شود اما باز شاهد سرقت شیرآلات پارک‌ها، وسایل ورزشی و بازی پارک‌ها، سطل‌های زباله، صندلی پارک‌ها، دریچه منهول‌های آبفا، تابلوهای معرف و راهنمایی رانندگی و ... هستیم.

شهردار منطقه ۳ همدان با تاکید بر اینکه جلساتی برای جلوگیری از این مسئله تشکیل شده است افزود: برنامه ما این است که بعد از مرمت، تعمیر و بازسازی حراست طرح ویژه‌ای برای نگهداری مبلمان شهری در نظر گرفته شود.
  
انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت قطعات آسانسور پل عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار

شمال شرق ایران دارای مناطق متعددی است پارک ملی ساریگل در شهرستان اسفراین استان خراسان شمالی واقع شده است. این منطقه کوهستانی با آب و هوای نسبتا سرد است و یکی از جاذبه‌های طبیعی و بسیار دیدنی این استان محسوب می‌شود طبیعت زیبا و پوشش گیاهی و جانوری ویژه‌ای دارد به همین دلیل مورد توجه گردشگران است. این منطقه علاوه بر رشد انواع گیاهان، محلی برای رشد قارچ است.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از طبیعت این منطقه و قارچ کوهی به نمایش گذاشته است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان شمالی

بیشتر بخوانید:

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز