Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته آقای احمد علی مرادی در جلسه تعاملی با پلیس راه استان ایلام، همکاری و تعامل هرچه بیشتر نیروی انتظامی و خصوصاً پلیس راه با سازمان قضایی نیرو‌های مسلح آثار و برکات مفیدی دارد که بدون تردید خروجی آن موجب خدمات رسانی بهتر به مردم و رضایت حداکثری آحاد جامعه می‌شود.

او با بیان اینکه ماموریت‌های پلیس راه انتظامی استان و دستگاه قضایی هیچ یک بدون دیگری به نتیجه مطلوب نخواهد رسید، گفت: هر دو دستگاه باید در راستای برقراری تعامل هرچه بیشتر تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان نظامی استان ایلام، گفت: تعامل پلیس راه و دستگاه قضا در پیشبرد اهداف امنیتی و پیشبرد پیشگیری از وقوع جرائم موثر خواهد بود؛ لذا تعامل این دو مجموعه باید دوسویه و به صورت مستمر باشد.

در ادامه این دیدار سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راه استان ایلام ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان به جهت تعامل و همکاری مطلوب با پلیس راه، گفت: خدمت به مردم و ارتقاء امنیت از وظایف مشترک این دو مجموعه است و هر دو دستگاه با تعامل و ارتباط منطقی می‌تواند منشأ خدمات ارزنده به جامعه باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظم عمومی امنیت اجتماعی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت روز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان گفت: استان لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است افزود: تحقق اهداف و ماموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا براساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده افزود: رفتار پلیس امریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این درحالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900949

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم