Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هیات داوران ششمین جشنواره سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزیدگان این رویداد را در دو بخش تکخوانی و گروه‌ها معرفی کرد.

مهرزاد جعفری از کانون فرهنگی هنری کمیل بن زیاد روستای فخرآباد، صادق تازی پور از کانون شهید جواد ناصری و عابدین کریمی از کانون آل طه پشته مهنو به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم بخش تکخوانی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات داوران همچنین گروه سرود سقای حسین کانون فرهنگی هنری سقای حسین روستای حکمی را به عنوان گروه اول، گروه سرود مشتا از کانون ولیعصر(عج) میناب دوم، کانون سادات روستای گورزانگ سوم و گروه آسمان هشتم روستای کردر رضوی را چهارم معرفی کرد.

ششمین جشنواره سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان به میزبانی کانون فرهنگی هنری سادات روستای گورزانگ برگزار شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره سرود کانون های فرهنگی مساجد هرمزگان فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج