Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار دربی جای آزمون و خطا نیست و بازی بزرگ، بازیکن بزرگ می‌خواهد.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار هفته بیست و دوم پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازیکنان سایر تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه سعی می‌کنند بهترین بازی خود را انجام بدهند و این مسئله باعث می‌شود تا سرخابی‌ها مقابل حریفان‌شان بازی سختی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در مقابل نفت مسجد سلیمان بازی سختی را پیش رو دارد. این تیم در چند هفته اخیر فقط برای گرفتن تساوی وارد زمین می‌شود و تمام هدفش گرفتن مساوی است. نفت مسجد سلیمان بسته بازی می‌کند و این کار را برای گلزنی پرسپولیس کمی دشوار خواهد کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: در دیدار با صنعت نفت آبادان پرسپولیس اصلاً مستحق باخت نبود و چند موقعیت مسلم گلزنی را توسط مهاجمان خود از دست داد. صنعت نفت آبادان هم برابر پرسپولیس چشم به ضد حملات دوخته بود و توانست با بازیکنان پا به توپ خود پرسپولیس را شکست بدهد. اگر پرسپولیس می‌خواهد با روحیه و انگیزه بالا به مصاف استقلال برود باید بتواند تیم نفت مسجد سلیمان را شکست بدهد.

وی افزود: پرسپولیس در ۹ بازی باقی‌مانده نباید امتیاز دیگری از دست بدهد، چون اگر فاصله بیشتر از این شود جبران کردن آن خیلی سخت خواهد شد و در کورس رقابت با استقلال جا خواهد ماند. پرسپولیس باید در بازی‌های باقی مانده مسابقات لیگ برتر تمامی سه امتیاز‌ها را بگیرد تا به قهرمانی برسد و نباید امتیازی از دست بدهد. 

داداش‌زاده در مورد بازی دربی عنوان کرد: ۹ هفته بسیار سخت در انتظار پرسپولیس است و اصلا نمی‌شود پیش بینی کرد در این ۹ هفته چه اتفاقاتی خواهد افتاد، ولی به احتمال زیاد تکلیف قهرمان لیگ برتر را دیدار دربی مشخص خواهد کرد. دیدار دربی با تمام بازی‌های دیگر در لیگ و جام حذفی فرق می‌کند و این بازی شرایط خاص خودش را دارد. پرسپولیس مسلماً باید دربی را ببرد تا شانس قهرمانی خودش را بیشتر کند. اگر در این دیدار بازنده باشد به طور حتم قافیه را به استقلال یکه تاز، خواهد باخت و چاره‌ای جز پیروزی در دربی را ندارد.

وی در خصوص کیفیت بازیکن جدید خارجی پرسپولیس در خط حمله، یادآور شد: تمیروف بازیکن ازبک تازه وارد تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی که انجام داد، نشان داد خواسته‌های کادر فنی و یحیی گل‌محمدی را به خوبی در زمین پیاده کرده و مهاجمی چارچوب شناس در خط حمله است.

داداش‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در چند هفته اخیر حامد لک نوسان زیادی داشت، اما نباید این دروازه بان را تعضیف کرد، چون هر بازیکنی همیشه خوب نیست و بالا و پایین دارد. باید به او روحیه داد و کمک کرد. همچنین دیدار دربی جای هیچ آزمون و خطا نیست و دربی بازیکن بزرگ می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: بیانیه تند سرخپوشان علیه رقیب سنتی‌: در قواره دخالت در امور پرسپولیس نیستید 

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال پرسپولیس لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال پرسپولیس نفت مسجد سلیمان دیدار دربی داداش زاده لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بلیت فروشی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در سامانه فوتبال‌تیکت آغاز شد.

برای ورود به این سامانه باید فیلترشکن را خاموش نمایید.

https://footballeticket.ir/


خرید با استفاده از اپلیکیشن:

https://app.footballeticket.ir/superbilit.apk

قیمت بلیت برای تماشاگران میزبان: ۵۰ هزار تومان
قیمت بلیت برای تماشاگران مهمان: ۲۵۰ هزار تومان

ورودی هواداران پرسپولیس از سمت خیابان جویبار می‌باشد و سهم هواداران میهمان، ۶۰۰ بلیت است.

هواداران میهمان حق ورود به ورزشگاه از سمت جایگاه هواداران نساجی را ندارند و به دلیل اینکه دو جایگاه از هم جدا هستند و ارتباطی ندارند، در صورت مشاهده به بیرون از ورزشگاه هدایت خواهند شد.

در صورت پرتاب اشیاء به داخل زمین، فرد خاطی بازداشت شده و برایش پرونده تشکیل خواهد شد.

برای هواداران نساجی دو ورودی تعبیه شده، یک درب از سمت کنار زورخانه و دیگری درب ورودی اصلی می‌باشد.

پرسپولیس با هواپیما در ساری

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرینی که امروز انجام دادند راهی فرودگاه شدند تا به ساری بیایند.

با توجه به مسافت هتل محل اقامت پرسپولیس با محلی که برای نشست خبری در نظر گرفته شده، اوسمار ویرا به نشست خبری قبل از بازی نمی‌رسد.

سرخپوشان برای بازی با نساجی مصدومی ندارند و تنها محروم این بازی امید عالیشاه است. البته کاپیتان پرسپولیس امروز همراه همبازیان خود راهی قائمشهر می‌شود.

در یکی از دیدار‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه فردا دوشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان پرسپولیس تهران است.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!