Web Analytics Made Easy - Statcounter

کویت از ورود هواپیمای حامل کمک‌های امدادی خود به آوارگان اوکراینی در لهستان به فرودگاه ورشو خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، یک هواپیمای کویتی حامل مواد امدادی و کمک‌های پزشکی به وزن ۳۳.۵ تن برای کمک به آوارگان اوکراینی وارد فرودگاه ورشو لهستان شد.

هلال السایر، رئیس شورای اداری هلال احمر کویت در این باره گفت: این کمک‌ها شامل دارو، لوازم پزشکی، همچنین مواد غذایی، شیر برای کودکان و سایر مایحتاج ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کمک‌ها به دستور نواف الاحمد، امیر کویت و با هماهنگی وزارت امور خارجه و وزارت دفاع ارسال شد.

السایر در ادامه بر تمایل کویت برای مشارکت در کمک‌های بشردوستانه به آوارگان اوکراینی تاکید کرد که به شدت به دارو و غذا نیاز دارند.

این مقام کویتی همچنین از جامعه بین‌الملل و سازمان‌های فعال در زمینه‌های بشردوستانه خواست تا اقدامات لازم را برای ارائه بیشترین میزان کمک‌های امدادی و پزشکی اتخاذ کنند.

به دنبال تداوم عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین، موج میلیونی آوارگان پناهجوی اوکراینی از این کشور راهی کشورهای همسایه شده است. کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای اعلام کرد که از ۲۴ فوریه تاکنون، بیش از دو میلیون آواره اوکراینی به کشورهای همسایه پناه برده‌اند و لهستان به تنهایی میزبان ۱.۲ میلیون نفر از جنگ‌زدگان پناهجوی اوکراینی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله روسيه به اوكراين كويت تنش در مرز اوکراین و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش مشرق، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • لازارینی: امیدوارم اسرائیل مانع سفر یکشنبه من به غزه نشود
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • مشعل الصباح امیر کویت فردا عازم قاهره است
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت