Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:19:55 GMT

توزیع ۱۲۰۰ بن کارت معیشتی بین نیازمندان فارس

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۰۷۱۳

توزیع ۱۲۰۰ بن کارت معیشتی بین نیازمندان فارس

ایسنا/فارس معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه فارس اعلام کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ بن کارت معیشتی در قالب طرح قرار دوازدهم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام صفری گرایی در مراسم توزیع ۱۲۴۸ بن کارت معیشتی از محل موقوفات فارس، گفت: طرح قرار دوازدهم طرحی ملی است که به نیت امام زمان (عج) در ادارت اوقاف و امام زادگان و بقاع متبرکه سراسر کشوربرگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اوقاف فارس، به گفته صفری گرایی از محل اجرای نیت موقوفه حاج علیرضایی که بیش از ۱۴۰سال قبل املاک خود را با نیت تعزیه داری حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام و اطعام فقرا و مساکین، وقف کردند بیش از ۱۲۰۰ بن کارت معیشتی به ارزش هر بن ۵۰۰ هزار تومان جمعا به مبلغ ۶۲۴ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان و فقرا اطراف موقوفات آستان که قبلا شناسایی شده اند در سه روز آینده به آن‌ها اهدا می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه فارس عنوان کرد: این طرح به نیت امام زمان قرار دوازدهم نامگذاری شده و قرار هست به نیت واقفان و محل اجرای آن وقف با کمک مهدی یاوران استان از این به بعد دوازدهم هر ماه در سراسر فارس اجرا شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فارس بن کارت سازمان اوقاف وامور خیریه قرار دوازدهم بن کارت معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی

وزیر ورزش و جوانان کشورمان از اختصاص بودجه چشمگیر برای بازسازی ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش فارس، کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم اختتامیه جام یونس شکوری، از اختصاص بودجه قابل توجه برای ترمیم ورزشگاه آزادی خبر داد.

وزیر ورزش و جوانان کشورمان در این مراسم اعلام کرد: در قانون بودجه امسال حدود 1200 میلیارد تومان برای مجموعه ورزشگاه آزادی که عمده این اعتبارات برای ورزشگاه فوتبال است هزینه می‌شود تا نگرانی‌ها کمتر شوند.

به این ترتیب و با توجه به صحبت‌های وزیر ورزش، به نظر می‌رسد استادیوم یا به اصطلاح کاسه فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی، به خوبی بازسازی شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نظریه ولایت فقیه آیت‌الله لاری تفاوتی با نظر امام (ره) ندارد
  • خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • استفاده کشورهای شیخ نشین خلیج فارس از کارت روسیه و چین/ دیگر خبری از ذبح گاوهای شیرده برای آمریکا نیست
  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • ۴ نکته طلایی هنگام خرید فرش ۱۲۰۰ شانه
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی