Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کانون کارگردانان سینما برای درگذشت علیرضا غفاری پیام تسلیت منتشر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کانون، علیرضا غفاری که بیشتر به عنوان مجری و گوینده رادیو و تلویزیون شناخته می‌شود، پنجشنبه ۱۹ اسفندماه بر اثر سکته قلبی و به طور ناگهانی درگذشت.

در متن تسلیت کانون کارگردانان خانه سینما آمده است: «از خبر درگذشت آقای علیرضا غفاری، نویسنده و شاعر، کارگردان تئاتر و مجری توانای رادیو و تلویزیون بسیار متاثر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای غفاری همچنین مجری به یادماندنی چند مراسم «شب کارگردانان» کانون بود و غروب روز درگذشتش قرار بود مجری آخرین شب کارگردانان سال ۱۴۰۰ در موزه سینما باشد که این برنامه روز قبل به دلایلی لغو شد. 

کانون کارگردانان سینما درگذشت این‌ هنرمند فعال و به‌یادماندنی را به خانواده محترمش، دوستان او و جامعه هنری صمیمانه تسلیت می‌گوید.»

مراسم شب بزرگداشت مهدی صباغ‌زاده قرار بود پنجشنبه ۱۹ اسفند در موزه سینما برگزار شود که کانون کارگردانان با عذرخواهی صمیمانه از این فیلمساز بدون توضیحی، این مراسم را لغو کرد. گفته می‌شود به‌خاطر حاشیه‌های اخیر سینما کانون مجبور به لغو این مراسم شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا غفاری شب کارگردانان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه سپاهان از یک کمدین و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، در پی سخنان هتاکانه یک کمدین تلویزیونی در رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه سپاهان از این مجری هتاک و باشگاه پرسپولیس که این مجری منتسب به آن است، به کمیته اخلاق و سایر نهاد‌های مرتبط خارج از فوتبال شکایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ کنایه تند مجری تلویزیون به ساترا
  • ۹۰ درصد کارهای اجرایی کارخانه کاغذ زاگرس انجام شده است
  • پانزدهمین جشنواره گلغلتان نوزادان در امیریه دامغان انجام شد
  • درگذشت خبرنگار باسابقه صداوسیما
  • بهرامی: سرلک کشتی‌گیری تمام عیار و بلوطِ ریشه‌دار ماست
  • شکایت باشگاه سپاهان از یک کمدین و پرسپولیس
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)