Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، چهل و نهمین دوره اهدای جوایز آنی اعلام کرد به دلیل افزایش موارد ابتلا به اومیکرون، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این مراسم ابتدا قرار بود ۲۶ فوریه و به صورت حضوری در دانشگاه یوسی‌ال‌ای برگزار شود اما به تعویق افتاد و اکنون اعلام شده شنبه ۱۲ مارس این مراسم به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اجرایی آسیفا-هالیوود که برگزار کننده «آنی» است گفت ۳ راه حل داشتیم: برنامه زنده برگزار کنیم، مجازی شویم و یا اجرای برنامه زنده را با به تعویق انداختن آن در نظر بگیریم. در نهایت هیات مدیره گزینه مجازی شدن را انتخاب کرد.

امسال نیز از همه نامزدها و برندگان جوایز خواسته شده تا سخنرانی‌های دریافت جایزه خود را ضبط کنند و آن را به مدیریت جوایز برسانند تا پس از معرفی برندگان، مراسم اهدای جوایز با کلیپ سخنرانی آنها پخش شود.

گلادستون گفت در دوره قرنطینه تغییراتی در نحوه انتخاب برندگان هم پیش آمد که آن را هنوز ادامه و قضاوت را به صورت آنلاین انجام می‌دهیم. وی گفت این شیوه کار ما را راحت‌تر می‌کند تا داورانی از دیگر شهرها نیز داشته باشیم.

نامزدهای بهترین انیمیشن امسال «افسون»، «لوکا»، «رایا و آخرین اژدها»، «بخوان ۲» و «میچل‌ها علیه ماشین‌ها» هستند.

جوایز آنی معمولاً پیشگوی برندگان اسکار هستند و به همین دلیل این مراسم همواره پیش از اسکار برگزار شده است.

اهدای جوایز آنی را صداپیشه مطرح «جون فوری» پایه‌گذاری کرد. وی سال ۲۰۱۷ پیش از رسیدن به سالگرد ۱۰۰ سالگی‌اش درگذشت. این مراسم اولین بار تنها به عنوان برگزاری یک شام دسته‌جمعی برای گرامیداشت دستاوردهای صنعت انیمیشن شکل گرفت و بعد گسترش یافت.

سال آینده پنجاهمین سال اهدای جوایز آنی برگزار می‌شود و برگزار کنندگان آن امیدوارند که آن مراسم به صورت زنده و حضوری برگزار شود.

کد خبر 5444162

منبع: مهر

کلیدواژه: جایزه آنی انیمیشن جایزه سینمایی تئاتر ایران فیلم کوتاه سینمای مستند موسیقی ایرانی فیلم سینمایی شبکه پنج سیما سازمان صداوسیما فیلم موقعیت مهدی داریوش مهرجویی سریال ایرانی اکران نوروزی هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر موسیقی پاپ برگزار می شود اهدای جوایز جوایز آنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا

مراسم معارفه رایزن جدید فرهنگی ایران در ونزوئلا در سفارت ایران در کاراکاس برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه علی فرامرزی، رایزن فرهنگی جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا  امروز شنبه با حضور حجت الله سبحانی، سفیر ایران در مقر سفارت در کاراکاس برگزار شد.

در این دیدار سلطانی از شروع به کار رایزن فرهنگی جدید ایران پس از پنج سال وقفه استقبال کرد.

در این دیدار همچنین فرامرزی به بیان برخی مطالب در حوزه‌های فرهنگی پرداخت و تاکید نمود که در دوره جدید با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اهتمام جدی خواهد داشت.

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کنندهحمله به سفارت ایران صفحه جدیدی از جنگ افروزی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود