Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین بدون آزمون و براساس آیین نامه استعداد‌های درخشان در دوره دکتری برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بدون آزمون و براساس آیین نامه استعداد‌های درخشان در دوره دکتری برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، دانشجویان نیمسال چهارم یا دانش‌آموختگانی که تاریخ فراغت از تحصیل آن‌ها پس اول فروردین سال ۱۳۹۹ باشد.


حداقل معدل ۱۵ در کارشناسی برای دانش آموختگان دانشگاه‌های دولتی و حداقل معدل ۱۶ در کارشناسی برای دانش آموختگان سایر دانشگاه¬ها (پیام نور، آزاد، غیرانتفاعی.


حداقل معدل ۱۷ (بدون احتساب پایان نامه) درکارشناسی ارشد یا حائزین رتبه اول و دوم (بدون احتساب پایان نامه) در ورودی متقاضی در صورت عدم احراز حداقل معدل) برای دانش آموختگان دانشگاه‌های دولتی و حداقل معدل ۱۷ (بدون احتساب پایان نامه) برای دانش آموختگان سایر دانشگاه¬ها پیام نور، آزاد و غیرانتفاعی.


متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://news.ikiu.ac.ir/ مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پذیرش دانشجو دانشگاه امام خمینی وزارت علوم برای دانش آموختگان حداقل معدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس ارشد امام(ره) درگذشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو