Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری آزمون سراسری استخدامی قوه قضائیه در استان سمنان خبر داد.

علی منصفی راد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این آزمون به صورت سراسری و توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی در دو حوزه امتحانی سمنان و شاهرود برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون که صبح امروز جمعه۲۰ اسفند ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، یک هزار و ۵۶۰ نفر واجد شرایط از استان سمنان به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: از این تعداد ۸۰۰ نفر آقا و ۷۶۰ نفر نیز خانم بودند که در این آزمون به رقابت پرداختند.

منصفی راد ادامه داد: آزمون استخدامی قوه قضاییه در استان سمنان در دو حوزه امتحانی سمنان و شاهرود برگزار شد، از کل تعداد شرکت کنندگان، ۸۱۰ نفر در حوزه امتحانی سمنان و ۷۵۰ نفر نیز در حوزه امتحانی شاهرود بودند.

وی تأکید کرد: کل فرآیند آزمون از ثبت نام واجدین شرایط تا برگزاری آزمون توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان انجام شده است، نتیجه نهایی آزمون نیز در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir  قابل مشاهده خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان نیز با حضور در محل برگزاری آزمون، به اتفاق سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان از فرآیند برگزاری آزمون بازدید کرد.

محمد جعفر عبدالهی در حاشیه این بازدید گفت: آزمون سراسری قوه قضاییه در کل کشور با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی جهاددانشگاهی برگزار شد و نتیجه مطلوب و رضایت بخشی داشته است.

وی با قدردانی از تلاش و فعالیت های جهاددانشگاهی استان سمنان در برگزاری این آزمون گفت: آزمون در استان سمنان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و بالاتر از حد انتظار برگزار شد و بسیار رضایت بخش بود که جا دارد از زحمات مجموعه کارکنان جهاددانشگاهی استان تقدیر و تشکر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی سمنان منطقه سمنان جهاد دانشگاهی قوه قضاييه آزمون استخدامی جهاددانشگاهی استان سمنان استان سمنان برگزاری آزمون حوزه امتحانی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا وحیدی، عصر چهارشنبه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در کرمان به خبرنگاران گفت: این آزمون، صبح روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در ۵۷ حوزه امتحانی معرفی شده استان کرمان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌های امتحانی ۷ شهرستان کرمان، بم، جیرفت، رودبار جنوب، زرند، سیرجان و کهنوج برگزار خواهد شد.

وحیدی تصریح کرد: در این آزمون که توسط سازمان جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد در مجموع ۲۱ هزار و ۱۶۹ نفر نام نویسی کرده و به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6094557

دیگر خبرها

  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود