Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هنرهای نمایشی یک روزپس از انتصاب خود شامگاه روز پنجشنبه نوزدهم اسفند ماه همراه با معاون اداره کل هنرهای نمایشی از تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج بازدید و در جریان فعالیت ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک روز پس از صدور حکم انتصاب خود توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز پنجشنبه نوزدهم اسفند ماه با حضور سرزده در تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج از نزدیک در جریان فعالیت ها و مشکلات این  دو مجموعه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مهدی ابدالی معاون اداره کل هنرهای نمایشی نیز نظری را همراهی می کرد.

دیدارو گفتگو با کارکنان واحدهای فنی و اداری، بازدید ازکتابخانه و مرکزاسناد، بازدید میدانی از حریم مجموعه تئاترشهر و آشنایی میدانی با آسیب های موجود در محیط پیرامونی، دیدار و گفتگو با هنرمندان گروه های اجرایی آثار نمایشی به صحنه رفته در مجموعه، بررسی صحت عملیات عمرانی و بازسازی انجام گرفته در ساختمان مجموعه اعم از تاسیسات، سیستم های هواساز، ماشینری و موارد فنی و عمرانی دیگر از جمله برنامه هایی بود که در بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از مجموعه تئاتر شهر صورت گرفت.

مدیرکل هنرهای نمایشی در جریان این دیدار با تاکید بر لزوم تسریع در پیگیری و مرتفع کردن موانع پیش روی فعالیت های مجموعه تئاتر شهر از برگزاری یک جلسه فوق العاده با مدیران تماشاخانه های زیر مجموعه اداره کل هنرهای نمایشی برای رسیدگی و حل مشکلات مجموعه ها در حوزه های مختلف خبر داد.

کاظم نظری همچنین با حضور تماشاخانه سنگلج ضمن دیدار با همکاران  این مجموعه نمایشی تاریخی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مجموعه نیز قرار گرفتند ایشان ضمن تاکید به رفع مشکلات ضرورت جلسه فوری مدیران را در هفته پیش رو برای بررسی موضوعات مورد توجه قرار دادند..

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تئاتر شهر مشکلات معاون تئاتر تئاتر شهر مشکلات معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیر کل هنرهای نمایشی کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی کل هنرهای نمایشی تماشاخانه سنگلج مجموعه تئاتر تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • خبرهایی از حج، نمایشگاه کتاب و اختلاف‌ مجریان تلویزیون