Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چهارشنبه شب در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن در برنابئو مقابل رئال مادرید تحقیر شد و با شکست ۳ بر یک از رسیدن به مرحله بعدی این رقابت‌ها بازماند.

پس از این شکست مارکا اسپانیا و ESPN گزارش دادند که درگیری شدیدی بین نیمار و دوناروما  در رختکن شکل گرفت و دعوای این ۲ بازیکن حتی فیزیکی هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتشار این خبر، هم دوناروما و هم نیمار نسبت به این خبر واکنش نشان دادند و آن را کذب دانستند.

نیمار با انتشار صحبتی در واتس‌اپ با این دروازه‌بان ایتالیایی مدعی شد که خبر مارکا دروغ بوده و این خبر صحت ندارد.

در چت واتس‌اپ نیمار و دوناروما مکالمه‌ای صورت گرفت و دروازه‌بان تیم نوشت: سلام نیمار. من واقعا از بازی دیروز شرمنده هستم. این خبر به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

نیمار پاسخ داد: دوست من در فوتبال هر اتفاقی رخ می‌دهد. ما یک تیم هستیم و همه با تو خواهیم بود. تو بازیکن بسیار جوانی هستی و باید بردهای زیادی را تجربه کنی. به این اشتباهی که مرتکب شدی واکنش نشان بده و جلو برو. در آغوشت می‌گیرم.

ستاره برزیلی در ادامه ضمن انتشار این مکالمه در اینستاگرام، در یک استوری دیگر نوشت: من متنفرم در خصوص اخبار صحبت کنم ولی خبر منتشر شده کاملا دروغ است. هیچ درگیری در رختکن شب گذشته رخ نداد. خبرنگاران غیرحرفه‌ای با انتشار این اخبار سعی دارند خودشان را بزرگ کنند.

بیشتر بخوانید: اشتباهات داوری دامان رضا سخندان را گرفت رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام به ایران آمد ناراحتی سرمربیان مطرح لیگ‌جزیره از وضعیت چلسی

۲۵۳۲۵۱

کد خبر 1611448

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پاریسن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده

انتشار پستی از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در شبکه ایکس درباره سفرش به عراق، با واکنش منفی گسترده کاربران عراقی مواجه شده است که محتوای آن توهین به بغداد و کشورشان دانسته اند.

به گزارش خبرآنلاین اردوغان در بخشی از این توییت بغداد پایتخت عراق را با عبارت «یکی از شهرهای تمدن کهن ما» توصیف کرده است.

دیگر خبرها

  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی