Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اورژانس تهران ادعا و شایعات مطرح شده در فضای محازی مبنی بر افزایش ماموریت های سکته مغزی اورژانس با واکسیناسیون کرونا را تکذیب کرد.

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: یحیی صالح طبری اظهار کرد: طی روز های گذشته نشست خبری برگزار شد و طی آن اعلام کردیم که  ماموریت های اورژانس تهران که در رابطه با سکته های مغزی بوده است حدود ۲۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در اورژانس کد ۲۴۷ مربوط به ماموریت های قلبی و کد ۷۲۴ مرتبط با ماموریت های سکته مغزی است گفت: در این نشست خبری اظهار کردیم که سال جاری ماموریت هایی که اورژانس انجام داده است نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است اما متاسفانه در فضای مجازی برخی این افزایش آمار را با واکسیناسیون مرتبط اعلام کرده بودند.

وی با بیان اینکه ارتباط دادن این آمار اورژانس با واکسیناسیون غلط است گفت: این دو هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند. هیچ مقاله علمی در این خصوص که این را اثبات کند وجود ندارد و خواهش می کنیم که اجازه بدهند مجامع علمی در این خصوص بررسی و اعلام کنند.

صالح طبری در پایان گفت: امسال هماهنگی ها با بیمارستان های هدف انجام شده و این امر باعث شده است بیماران سکته مغزی با سرعت بیشتری پذیرش و درمان شوند. به همین دلیل انتقال بیماران سکته مغزی به بیمارستان ها نسبت به سال گذشته بیشتر و اثر بخش تر بوده است.

بیشتر بخوانید: تماس ۷۰۰ تا هزار و ۲۰۰ مزاحم تلفنی در روز با اورژانس تهران / زمان رسیدن به مصدوم در شهر تهران ۱۴ تا ۱۷ دقیقه است

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: واکسیناسیون کرونا اورژانس تهران سکته مغزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا اورژانس تهران سکته مغزی اورژانس تهران سکته مغزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف ایسوزو با پژو سه فوتی و ۲ مصدوم به دنبال داشت.

محمدامین نیکویی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ساعت ۲۱ و ۷ دقیقه جمعه شب ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تماسی با مرکز اورژانس استان، مبنی بر تصادف یک دستگاه ایسوزو با پژو در تونل پنج محور یاسوج به بابامیدان از سمت نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه ۲ نفر زخمی شدند که پس از انجام اقدامات لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این حادثه که منجر به آتش سوزی پژو ۴۰۵ شده، سه نفر فوتی به دنبال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • سروصدای ترافیک برای سلامتی خطرناک است
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان