Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:56:08 GMT

جزئیات احداث ساختمان ۴۰۰ میلیاردی پلاسکو

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۱۲۳۰

جزئیات احداث ساختمان ۴۰۰ میلیاردی پلاسکو

سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان جزئیات احداث ساختمان ۴۰۰ میلیارد تومانی پلاسکو را تشریح کرد و گفت: تاییدیه موقت آتش‌نشانی ساختمان صادر شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد پیرعلی در مراسم افتتاح ساختمان جدید پلاسکو با اشاره به جزئیاتی از تلاش‌های صورت گرفته برای احداث این ساختمان اظهار کرد: پس از ریزش ساختمان پلاسکو در سال 95 که بسیاری از مردم ایران و جهان را متاثر کرد، عملیات احداث ساختمان جدید در اسفند ماه سال 97 و با اخذ مجوزهای قانونی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساختمان جدید پلاسکو طی 30 ماه به همت بنیاد مستضعفان ساخته شد، افزود: احداث این ساختمان جدید با وجود پیچیدگی‌های فنی آن و در اوج شیوع کرونا با تلاش مهندسان و کارگرانی که شبانه‌روز پای کار بودند طی 30 ماه و در شهریور ماه 1400 به پایان رسید.

وی با اعلام این‌که  ساختمان پلاسکو در 20 طبقه و در 20 هزار متر مربع احداث شد و یک میلیون و 800 هزار نفر ساعت برای احداث پلاسکوی جدید صرف شده استف ادامه داد: در ساخت پلاسکو جدید نظرات کسبه نیز مد نظر قرار گرفت. این ساختمان شامل 5 خط آسانسور، 16 پله برقی، سیستم اعلام و اطفای حریق مدرن و کم‌نظیر و پد هلی‌کوپتر است.

سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان با بیان اینکه بنیاد مستضعفان برای احداث پلاسکوی جدید بالغ بر 400 میلیارد تومان هزینه کرده است گفت: خوشبختانه تاییدیه موقت آتش‌نشانی برای ساختمان جدید پلاسکو صادر شده و در کمتر از 3 ماه آینده نیز به لطف خدا تاییدیه نهایی اخذ می‌شود.

پیرعلی  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان و استفاده از تمام ظرفیت‌های ساختمان برای نصب یادمان شهدای آتش نشان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای ایمن‌سازی پارکینگ پروانه به عنوان پارکینگ ساختمان جدید پلاسکو مقرر شد سازمان نوسازی شهرداری تهران، با هزینه بنیاد مستضعفان، ایمن‌سازی این پارکینگ را متقبل شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساختمان جدید پلاسکو بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،‌مدیرکل زندان‌های فارس رهاورد برگزاری ۱۶ جشن گلریزان در استان را کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد اعلام کرد.
اسحاق ابراهیمی، با بیان اینکه پارسال بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک خیران هستند.
وی دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف و اظهار کرد: بیش از ۶ هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع‌آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.
رئیس ستاد دیه فارس یادآور شد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ به نام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدای شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است.

دیگر خبرها

  • اگر نقشه ایران، نقشه یک ساختمان باشد! (تصویری)
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی