Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب پلی‌آف راه‌یابی به جمع 16 تیم پایانی لیگ کنفرانس اروپا، فاینورد در بلگراد مقابل پارتیزان به برتری 5 بر 2 رسید.در این بازی جهانبخش از دقیقه 80 وارد مسابقه شد و نتوانست عملکردی مثبت در لحظات پایانی مسابقه به ثبت برساند.عملکرد پر فراز و نشیب جهانبخش در این فصل از رقابت‌ لیگ هلند باعث شده تا انتقاد برخی رسانه‌ها از ستاره کشورمان بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سرمربی تیم و برخی کارشناسان علت افت جهانبخش را منطقی دانستند و مدعی شدند که او می‌تواند بهتر شود.

در آخرین مصاحبه، «آد د موس»، مربی سابق هلندی به حمایت از ستاره کشورمان پرداخت و گفت: برخی اوقات باشگاهی برای یک بازیکن مناسب است که فشار کمتری داشته باشد. به نظرم شرایط جهانبخش در برایتون و فاینورد خیلی تفاوت با آلکمار دارد. او در آلکمار تیم بهتری داشت و با «وگهورست» خیلی سازگار شده بود.

وی ادامه داد: شما برای سنجیدن عملکرد جهانبخش نیازمند 2 سال زمان هستید. پس از 2 سال دیگر به طور قطع می‌توان گفت که یک بازیکن، گلزن یا هافبک و یا مدافع خوبی است. به نظرم جهانبخش باید بیشتر در لیگ هلند بماند.

جهانبخش در این فصل 33 بازی برای فاینورد انجام داده و توانسته آمار 8 گل و 3 پاس گل را به ثبت رساند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جهانبخش علیرضا جهانبخش فاینورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در این فصل عملکرد پرفراز و نشیبی را به نمایش گذاشت و نتوانست پس از بیشتر از یک در بار دیگر جام قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را به دست آورد اما کین با وجود افت تیمش هم ستاره بی چون و چرای فوتبال آلمان بود.

این بازیکن که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از تاتنهام به بایرن پیوست توانست قدرت و توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم هم به نمایش بگذارد و گل‌های بسیار زیاد و مهمی را برای آنها به ثمر رساند.

روزنامه ورزشی بیلد آلمان خبر داده است که یکی از بندهای پاداش موجود در قرارداد این ستاره انگلیسی تاکید کرده بود که اگر او بتواند در یک فصل بیشتر از ۴۰ گل یا پاس گل در تمامی رقابت‌ها به نام خودش به ثبت برساند پاداش ۳۰۰ هزار یورویی دریافت خواهد کرد.

کین تا به حال در این فصل موفق شده است در ۴۱ دیداری که در تمامی رقابت‌ها برای بایرن انجام داد ۴۰ گل به ثمر برساند و ۱۳ پاس گل هم ارسال کند و به این ترتیب بند پاداش موجود در قراردادش فعال شده است.

دیگر خبرها

  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل