Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی پیش ازظهر جمعه در حاشیه جلسه شورای اداری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تصویب قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در شورای عالی بیمه اظهار داشت: این قانون باید در صحن هیئت دولت مطرح شود و پس از تصویب از سال آینده اجرایی می‌شود، همچنین مجلس قرار است بودجه‌ای برای آن درنظر گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد تخصیص نیافتن منابع بودجه‌ای قانون ارزش افزوده افزود: برای اینکه بتوانیم برخی از خدمات خود را انجام دهیم نیاز به منابع مالی پایدار داریم که یکی از این منابع یک درصد ارزش افزوده و دیگری مالیات سیگار است و امسال ۱۷ هزار میلیارد تومان ارزش افزوده در مجلس تصویب شده بود و ۱۲ هزار میلیارد تومان نیز سازمان برنامه و بودجه تخصیص داد اما تا امروز فقط هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار داده شد که ۴۰۰ میلیارد تومان مربوط به واکسن است.

وزیر بهداشت یادآور شد: برای اینکه بتوانیم به مناطق محروم و شبکه‌های روستایی برسیم نیازمند منابع داریم و خوشبختانه در بودجه سال آینده توجه خوبی به این مسئله شد و امیدواریم تخصیص به موقع داده شود.

عین اللهی مشکل اصلی را در مازندران بالابودن تصادفات ذکر کرد و گفت: هر سال به ویژه در نوروز شمار تصادفاتت و مرگ و میر افزایش می‌یابد و از مردم و مسافران درخواست داریم نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و حق تقدم‌ها توجه ویژه ای داشته باشند.

وزیر بهداشت با اشاره به ایجاد ۹۹ پایگاه جاده‌ای امداد و نجات و فعال بودن تکنسین‌های اورژانس گفت: برنامه‌های تفصیلی برای رشد مراکز درمانی در استان مازندران داریم و اعتبار قابل توجهی نیز درنظر گرفته شده است.

وی گفت: بیمارستان شهرستان نور قدمت ۶۰ ساله دارد و بیمارستان جدید ۱۶۰ تختخوابی در دست ساخت داریم و متأسفانه ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم بودجه خوبی برای این طرح درنظر گرفته شود.

کد خبر 5444240

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهرام عین اللهی اعتبارات بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا درختکاری عکس استانها مشهد گردشگری جهاد تبیین شیوع کرونا ایلام خراسان رضوی همدان گرگان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است
  • مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت