Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه آمریکایی تایم در گزارشی نوشت که در بحبوحه مناقشه اوکراین، روس‌تبار‌ها در سراسر دنیا شاهد رفتارهای توهین‌آمیز و آزار و اذیت مواجه هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، این نشریه در گزارشی نوشت: بعد از حمله روسیه به اوکراین مردم در نقاط مختلف دنیا تلاش کرده‌اند که با ارایه کمک به نهادهای بشردوستانه و همکاری در تحریم و یا اعتراضات شخصی به نوعی همدردی خود را با اوکراین نشان دهند اما عده‌ای هم بوده‌اند که این رفتار مخالفت‌آمیز را نسبت به هر چه که به نوعی با روسیه یا مردم عادی در این کشور مرتبط بوده، نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش با ذکر مثالی در این باره آمده است: در برخی موارد، این اعتراضات بی‌مورد و یا حتی احمقانه به نظر می رسید، به عنوان مثال، مسابقه بین المللی درخت سال اروپا درختان روسی را از بررسی حذف کرد.

این نشریه نوشت: صادرات فرهنگی روسی نیز مصون نماندند و شاهد لغو اجراهای باله دولتی روسیه سیبری، شرکت باله سلطنتی مسکو و باله بولشوی در انگلیس بوده ایم.

به نوشته تایم، در برخی موارد نیز این لفاظی‌ها علیه روس‌ها به وضوح تبعیض‌آمیز بوده‌اند مثل اظهارنظر اریک سوال‌ول، عضو کنگره که خواستار «بیرون انداختن دانشجویان روسی از آمریکا» شده است یا همچنین اظهارات راجر گیل، نماینده انگلیسی که گفته بود که روس‌هایی که در کشور زندگی می کنند باید برگردند به خانه خودشان.

بنا بر این گزارش، این حملات بی‌هیچ ملاحظه‌ای علیه همه کسانی است که در دامنه زبان روسی هم هستند. دویچه وله، یکی از رسانه‌های آلمان در این باره گزارش داده است که یکی از مراکز تدریس زبان روسی عنوان کرده دانش‌آموزانش شاهد آزار و اذیت بوده‌اند.

در ونکوور کانادا نیز دیوار مرکز اجتماعات روسی با رنگ آبی و زرد (نشانه پرچم اوکراین) رنگ‌آمیزی شد. در ایالت اوهایو نیز یک مرکزی که توسط یک تبعه روس و اوکراین به صورت مشترک اداره می‌شود نیز پیام‌ها و تماس‌های تهدید آمیز دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت

رسانه روسی زنیت را بهترین باشگاه دوران حرفه‌ای سردار آزمون از نظر عملکرد فنی می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت چمپیونات روسیه در بخشی از گزارش خود درباره خریدهای موفق زنیت سن‌پترزبورگ از روبین‌کازان در طول سالیان اخیر با اشاره به سردار آزمون نوشت: آزمون پیش از پیوستن به زنیت در دو دوره زمانی مختلف برای روبین‌کازان بازی کرد.

روبین کازان نخستین تیم دوران حرفه‌ای سردار آزمون بود که سال  2013 از جوانان سپاهان ایران به لیگ برتر روسیه آمد. در تابستان، نخستین بازی این مهاجم برای روبین‌کازان در لیگ اروپا برابر یاگودینا صربستان بود. سردار در طول دو فصل در کازان، 32 بازی انجام داد که در آنها 7 گل به ثمر رساند. سپس قربان بردیف (سرمربی) او را به مدت دو سال به روستوف برد و در سال 2017 به همراه مربی خود به روبین بازگشت. این بازیکن ایرانی در یک فصل و نیم تنها 10 بار گلزنی کرد و در ژانویه 2019 با قراردادی 12 میلیون یورویی راهی زنیت سن‌پترزبورگ شد.

برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون

در ادامه این گزارش آمده است: سردار آزمون در زنیت توانست نمایش کاملی از خود را داشته باشد. در طول 3.5 سال، سردار 62 گل در 104 بازی به ثمر رساند؛ او یک کابوس برای مدافعان تیم‌های لیگ برتر روسیه بود. آزمون با زنیت 4 قهرمانی متوالی لیگ برتر و همچنین جام حذفی و دو سوپر جام روسیه را به دست آورد. در ژانویه 2022، آزمون 6 ماه پیش از پایان قراردادش به بایرلورکوزن فروخته شد؛ البته سردار آزمون در بایرلورکوزن و همچنین به صورت قرضی در رُم هرگز به یک بازیکن کلیدی و اصلی تبدیل نشد. بدون تردید زنیت بهترین باشگاه در دوران حرفه‌ای سردار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو
  • بازداشت ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه
  • بازداشت بیش از ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی در سراسر غزه و افزایش شهدا
  • ال نینو و موج گرما آسیا را سوزانده است
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت