Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن کلانتری با اشاره به اجرای عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت، گفت: ۷۲ درصد افراد شاغل در طرح پتروشیمی دهدشت بومی هستند و با شروع به کار پیمانکاران جدید، این تعداد نیز افزایش می‌یابد.

او به وضعیت پیشرفت کاری حوزه‌های مختلف این طرح صنعتی اشاره کرد و می گوید: در بخش مهندسی بیش از ۸۲ درصد، در بخش خرید ۲۱ درصد و در بخش ساختمان‌ها ۲۱ درصد پیشرفت کاری وجود دارد که با توجه به فعالیت‌های شرکت پتروپارس و نارگان و مجموعا ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی کل طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری با بیان اینکه در این طرح ۹۳ دستگاه از تجهیزات در کارخانجات مختلف در حال ساخت است گفت: ۴۰ هزار متر مربع نیز مربوط به ساختمان‌های پشتیبانی و آتش نشانی است و همچنین ۲ هزار تن نیز مربوط به مخازن ذخیره است که عملیات ساخت و نصب آن‌ها در حال اجرا است.

به گفته مسئول برنامه‌ریزی طرح پتروشیمی دهدشت، در بخش ساختمان‌های صنعتی، ۷ ساختمان با زیربنای ۱۱ هزار متر مربع وجود دارد که عملیات اجرایی آن‌ها در حال انجام است.

او گفت: هم اکنون ۶۰۰ تن  نیروی کار در این طرح صنعتی مشغول بکار هستند که از این مجموع بیش از ۷۲ درصد بومی هستند.

معاون اقتصادی استاندار هم به اعتبارات این طرح اشاره کرد و گفت: ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبارات ریالی و ۴۵۰ میلیون دلار اعتبارات ارزی برای این طرح در نظر گرفته شده است.

عسکری می گوید: تا کنون بیش از ۶ هزار میلیارد ریال در بخش ریالی و با توجه به پیشرفت کم تجهیزات وارداتی، ۲۰ میلیون دلار نیز در بخش ارزی هزینه شده است که در بحث تامین اعتبار مشکلی وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه هم به اهمیت این طرح برای توسعه و رونق همه جانبه منطقه اشاره کرد و گفت: این طرح در توسعه همه جانبه به ویژه در حوزه اشتغال جوانان منطقه اهمیت بسزایی دارد که هم اکنون ۶۰۰ تن  نیروی کار در این طرح مشغول به کار هستند.

سید عبدالعزیز موسوی می گوید: در پیک کار اشتغال به هزار و ۲۰۰ تن خواهد رسید و پس از بهره برداری کامل این تعداد به ۳۰۰ تا ۵۰۰ تن به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند که این مهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

او گفت: پتروشیمی دهدشت با سرعت خوب و قابل قبولی در حال اجراست و امیدواریم این کار در سال آینده سرعت بیشتری بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد پتروشیمی اشتغالزایی پتروشیمی دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مشغول کار هستند

دریافت 38 MB کد خبر 6092992

دیگر خبرها

  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • بومی‌سازی تولید پره توربین‌های کلاس F در سال جاری
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • ورود بیش از ۵۰ درصد متانولی‌ها به حوزه بنزین
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • کارگران مشغول کار هستند