Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: اغلب تیم های حاضر در لیگ برتر از آماتور هم پایین‌تر هستند و امکانات اولیه را هم ندارند.

خبرگزاری میزان - غلامرضا عنایتی، سرمربی تیم هوادار تهران در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم و فکر می‌کنم به لحاظ امکاناتی، یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است. این تیم به لحاظ فنی و مهره هم شرایط خوبی دارد و آقای گل و آقای پاس گل لیگ در این تیم حضور دارند و باید مقابل این تیم خیلی با هوش باشیم و شرایط خوبی را در بازی ایجاد کنیم.

*صحبت‌های لازم را با بازیکنان انجام دادیم و امیدوارم در این بازی بتوانیم عملکرد خوبی از خودمان برجای بگذاریم. لشگری از محرومان و مصدومان داریم که در بازی مقابل آلومینیوم به وجود آمدند، اما بازیکنان حاضر تیم ما از کیفیتی خوبی برخوردار هستند. در حال حاضر جواد محمدی، محمد حسینی، محمد میری، امیرحسین پورمحمد و فرزاد جعفری بازیکنان غایب تیم ما هستند.

*به مساله اعتصاب بازیکنانم مثبت نگاه می‌کنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بی‌ادعاترین هستند این مشکل درون خانوادگی حل خواهد شد و مدیریت به دنبال تامین منابع مالی هستند و این‌ها باعث نمی‌شود که ما از هدف خود دور شویم و امیدوارم با درایت مالکیت و مدیریت این مشکلات حل شود. نمی‌خواهم در این موارد زیاد صحبت کنم. این اتفاق برای من غافلگیرکننده بود و تمرین روز گذشته تیم هم تحت الشعاع این مساله قرار گرفت و بازیکنان هم‌قسم شدند که بتوانند این بازی را به دور این حواشی با موفقیت پشت سر بگذارند.

*روند خوبی در امتیازگیری داشتیم. در نیم‌فصل اول هم بازی‌های خوبی انجام دادیم، اما شاید به خاطر کم‌تجربگی نتوانستیم خوب عمل کنیم امتیاز بگیریم، اما در نیم فصل دوم تجربه‌ها بیشتر شد و امتیازات جمع شد. الان ۹ فینال در پیش داریم و نباید به امتیازات جمع شده دل‌مان را خوش کنیم. دغدغه من مشکلات اخیر تیم بود و امیدوارم با حل مشکلات بتوانیم نتایج مورد نظر را بگیریم.

*برای اینکه یک اتفاقی رقم بخورد، باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت بگیرد. در این فصل می‌خواهیم برای هوادار یک شخصیتی شکل دهیم و در لیگ برتر بمانیم و اگر ما در تیم حضور داشته باشیم، می‌خواهیم در سال‌های بعد برنامه‌های دیگری داشته باشیم. تمام توان خود را برای موفقیت به کار ببریم.

*نباید در رابطه با موضوعاتی مانند حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا صحبت کنم، چون اگر فردی اطلاعاتش ناقص باشد و بخواهد حرف بزند، ممکن است حاشیه‌های خاصی را ایجاد کند. امیدوارم هر چیزی که به خیر و صلاح فوتبال ماست، رقم بخورد.  اگر ادعای حرفه‌ای شدن داریم باید بیشتر از این‌ها تلاش کنیم. تیم های‌ما در لیگ برتر از آماتور هم پایین‌تر هستند و ما امکانات اولیه را هم نداریم و امیدوارم کسانی در فدراسیون می‌آیند با برنامه بیایند و فوتبال را به صورت حرفه‌ای پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: ربیعی: مس در این فصل برای جاه‌طلبی خود می‌جنگد/ در چند بازی اخیر از عملکرد منشا ناراضی بودم

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال غلامرضا عنایتی هوادار مس رفسنجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هوادار لیگ برتر فوتبال غلامرضا عنایتی هوادار مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!

به گزارش ورزش سه، علی‌اصغر کلانتری، سرمربی مس سونگون، در پایان بازی با هوادار در جام حذفی که با برتری هوادار به پایان رسید، اظهار داشت: می‌دانستیم مقابل تیم خیلی خوب هوادار بازی خیلی سختی خواهیم داشت، اما همانطور که به تیم هوادار بابت نتیجه و صعودشان تبریک می‌گویم، تیم و بازیکنان شایسته خودم را هم تحسین می‌کنم. اگر کم تجربگی مقابل تیم‌های لیگ برتری بازیکنان نبود، مشکلات بیشتری برای هوادار درست می‌کردیم.

وی افزود: در نیمه اول شرایط خیلی خوبی داشتیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم. شاید این کم تجربگی بچه‌های ما بود و شاید در خط جلو اعتماد به نفس نداشتیم. ما کار را از عقب زمین خوب شروع کردیم و جلو آمدیم و در محوطه ۱۸ قدم شانس‌های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم. بالاخره جام حذفی است و شرایط این مسابقات به همین شکل است.

کلانتری تاکید کرد: زمانی که بازی ۲-۱ بود، احساس من این بود که می‌توانستیم به گل برسیم اما در ضدحمله غافلگیر شدیم. جا دارد باز هم به تیم هوادار تبریک بگویم. انشالله که در ادامه داه موفق باشند.

سرمربی مس سونگون در خصوص داوری مسابقه عنوان کرد: دو صحنه بود که انشالله به قول آقای پیروانی من اشتباه کنم. در صحنه اول دروازه‌بان خروج کرده و توپ ارسال شده و مهاجم ما توپ را با سر می‌زند اما دروزاه‌بان برخورد شدید با او داشت. آقای داور سوت زد و من فکر کردم پنالتی گرفت ولی ضربه غیرمستقیم به سود حریف داد. یک صحنه دیگر هم اتفاق افتاد که مهاجم ما شارژ شد اما باز هم نگرفتند. من بحثی نمی‌کنم که خدایی نکرده موردی پیش نیاید اما این دو صحنه مشکوک بود. باز هم من فیلم را می‌بینم و انشالله اشتباه کرده باشم.

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!