Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، پژمان جمشیدی بامداد امروز جمعه ۲۰ اسفندماه، مهمان تلفنی برنامه «سریالیست» بود و در گفتگو با پدرام کریمی درباره سریال «زیرخاکی ۳» گفت: این را عیدی مردم به خودم می‌دانم که اجازه می‌دهند با حضور در سریال‌ها در خانه‌هایشان دیده شویم. حضور در سریال مناسبتی برای من اتفاق جذاب و شیرینی است که می‌توانم در عید نوروز در تلویزیون جلوی دیدگان مردم باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سریال‌های مناسبتی که در ماه مبارک رمضان و نوروز پخش شده است خاطرات خوبی دارم.

سریالی سخت که لحظاتش شیرین می‌گذرد

وی افزود: در روزهای آخر تصویربرداری فصل سوم سریال «زیرخاکی» هستیم و امیدوارم این بار هم مثل دو فصل قبلی مورد اقبال مخاطبان قرار بگیرد. سریال سختی است اما به خاطر اینکه عوامل خیلی خوبی داریم شیرین می‌گذرد. این فصل از سریال ۱۴ قسمتی است و فکر می‌کنم از ۲۹ اسفند پخش آن شروع شود و تا ۱۴ فروردین ادامه داشته باشد.

این بازیگر در ادامه درباره مقایسه فصل‌های مختلف این سریال توضیح داد: فصل اول «زیرخاکی» کمی خانوادگی‌تر بود و بیشتر سه کاراکتر فریبرز، پری و کاوه را می‌دیدیم. فصل دوم کمی اتفاقات جنگی اضافه شد. در فصل سوم اسارت را می‌بینیم. قصه از اسارت شروع می‌شود و اتفاقات جذاب و بدشانسی‌های فریبرز همچنان ادامه دارد. هم تِم اسارت و هم تِم جنگ را داریم. نمی‌توانم پیش بینی کنم که سریال چقدر مورد اقبال قرار می‌گیرد. همه عوامل از بالاترین رده که تهیه کننده کار باشد تا ما که کار را همراهی می‌کنیم تلاش کردیم سریال مورد اقبال قرار بگیرد.

بازیگر سریال «پژمان» درباره تحلیل خود از برنامه «سریالیست» خطاب به کریمی اظهار کرد: به خاطر علاقه‌ام به شما و مجتبی فرجی که سال‌ها است او را می‌شناسم، بعضی از قسمت‌های برنامه «سریالیست» را دیده‌ام. از زمانی که جام ستاره‌ها را برگزار می‌کردم و مجتبی جوان‌تر بود و به من کمک می‌کرد، او را می‌شناسم. برایش خوشحالم که پله‌های موفقیت و ترقی را طی می‌کند. گاهی سریال داشتم و به خاطر همزمانی با زمان فیلمبرداری نتوانسته‌ام برنامه را ببینم؛ خصوصیت خوب اخلاقی ما است که معمولاً تلاش می‌کنیم رودروی هم از یکدیگر تعریف کنیم، اما صادقانه فکر می‌کنم برنامه‌هایی از این دست باید زیاد باشد که بدون تعارف کارها را نقد کنند و فکر می‌کنم باعث ترقی شود بیش‌تر از اینکه بخواهد باعث سرخوردگی شود.

وی با بیان اینکه در رای گیری ها برخی خوشحال و برخی ناراحت می‌شوند، تاکید کرد: همیشه این در همه عرصه‌ها وجود دارد اما آنچه که برای من به عنوان یک بیننده اهمیت دارد این است که یک برنامه رسالت خودش را انجام بدهد. فکر می‌کنم «سریالیست» برای نقد صادقانه بسیار تلاش می‌کند و باعث بالا بردن سطح کیفی سریال‌ها می‌شود. نمی‌توانیم منکر این باشیم که در سال‌هایی دچار افت کیفی سریال‌ها بودیم اما امثال این برنامه‌ها باعث می‌شود سازندگان کارهای تلویزیونی بیشتر به خودشان بیایند و مراقب کیفیت کار باشند تا روز به روز شاهد پخش سریال‌های با کیفیت تری از تلویزیون باشیم.

جمشیدی در پایان با اشاره به گرفتگی صدایش توضیح داد: صدایم کمی گرفته است. در سریال «زیرخاکی» در لوکیشن‌های جنگی بوده‌ام و ناخودآگاه از انفجارها درمی روم. کارهای جنگی خیلی سخت است. سکانس‌های کمی در قیاس با کارهای بزرگی که در سینما ساخته می‌شود، داریم، اما زمان پخش سریال خواهید دید که در «زیرخاکی ۳» چه پروداکشن پرو پیمانی داریم. سکانس‌های سخت، هیجان انگیز و عجیب و غریبی در این سریال داریم. صدای گرفته من هم به داستان این کار برمی گردد. امیدوارم در پایان کار روسفید باشیم.

آنچه یک سال در «سریالیست» گذشت

«سریالیست» که در سال جاری هر هفته پنجشنبه شب‌ها روی آنتن می‌رود، در نظرسنجی آخرین قسمت خود توانست ۸۹ درصد رضایت مخاطبان خود را داشته باشد، این برنامه در سال ۱۴۰۰ طی ۵۷ قسمت روی آنتن رفته که ۱۹ قسمت در نوروز ۱۴۰۰، ۱۱ قسمت در محرم و ۲۷ قسمت به صورت هفتگی پخش شده است.

در این قسمت‌ها ۱۸۰ کارگردان، نویسنده و بازیگر به برنامه آمده‌اند که مسن‌ترین آنها زنده یاد سیامک اطلسی با ۸۵ سال سن بوده و مهبد بیور با ۷ سال هم کم سن ترین مهمان بوده است. کاوه خداشناس نیز بازیگری است که با سه بار حضور در برنامه در این زمینه رکورد زده است.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی طی ۵۷ قسمت بیش از ۳۰ سریال تلویزیونی را بررسی کرده و ۳۳ نظرسنجی هفتگی از مردم درباره علاقمندی هایشان در حوزه سریال سازی طی این قسمتها داشته که به گفته پدرام کریمی مجری برنامه نتیجه این نظرسنجی‌ها در قالب یک دفترچه به مدیران رسانه ملی ارائه شده است.

کد خبر 5444265 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: پژمان جمشیدی برنامه تلویزیونی سریال زیرخاکی تئاتر ایران فیلم کوتاه سینمای مستند اکران نوروزی فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سازمان صداوسیما شبکه پنج سیما فیلم موقعیت مهدی داریوش مهرجویی سریال ایرانی هنرمندان تئاتر حضور هنر ایران در جهان کارگردان تئاتر فکر می کنم سریال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی

چند روزی از پخش برنامه اسکار با اجرای مهران مدیری می‌گذرد، اما همچنان بخش‌هایی از آخرین قسمت آن در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

 در بخشی از این برنامه نعمیه نظام دوست، بازیگر سینما و تلویزیون تلاش کرد تا به زبان روسی صحبت کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # نعیمه نظام‌دوست ، مهران مدیری سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • (ویدئو) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود