Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حبیب رضا زاده با اشاره به روز بزرگداشت شهدا گفت: بزرگداشت شهدا برای اینده کشور حیاتی و ضروری است ، فرهنگ شهادت فرهنگ تلاش کردن با سرمایه گذاری از خود است .

امام جمعه ریگان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند یکی از نیاز‌های اساسی کشور زنده نگه داشتن یاد شهداست گفت: همه ما باید کلام معظم له را درک کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا زاده گفت: مکتب شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی را ارج نهیم و عامل به مکتب سردار دل‌ها باشیم.

او به سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان اشاره نمود و گفت: دو عامل تبلیغات دشمن و عدم تبیین از حقایق در ذهن جوانان تاثیرگذار است .

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه هرحرفی را علیه نظام و کارگزاران به نظام نباید باور کنیم گفت: القا نا امیدی از اهداف دشمنان می‌باشد.

رضا زاده با اشاره به اینکه مسئولین در سیل اخیر در جهت خدمت رسانی به مردم از یکدیگر سبقت می‌گرفتند، گفت : عده‌ای بر علیه کارگزاران نظام حرف‌هایی می‌زنندوما نباید حرف‌هایی را که عده‌ای در فضای مجازی بر علیه نظام وکارگزاران می‌زنند باور کنیم.

او عنوان کرد: اهمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی وحکومت عدل مهدوی را تبیین کنیم .

امام جمعه ریگان در ادامه گفت: مانع پیشرفت کشور دید و نگاه کدخدایی به امریکا وغرب است .

رضا زاده گفت: امریکا دیگر ذلیل شده است و هیمنه پوشالی ان از هم پاشیده است.

او با اشاره به تغییرات در استان و در ریگان گفت: مطالبه مردم ریگان این است که افرادی برای ریگان انتخاب شوند که به نفع مردم باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه بزرگداشت شهدا رضا زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان معمار آینده نظام هستند

ایسنا/گیلان فرماندار رشت با تأکید بر اینکه معلمان در تراز انقلاب پرورش دهنده و تربیت کننده جامعه انقلابی هستند، گفت: معلمان یکی از مؤثرترین ارکان آموزش و پرورش بوده و معمار آینده نظام هستند.

کیا عاشوری امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت، شورای آموزش و پرورش را از مهمترین جلسات عنوان کرد و حضور اعضا را الزامی دانست و گفت: استمرار جلسات شورای آموزش و پرورش منجر به شناسایی نقاط ضعف و قوت می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت با گرامیداشت هفته معلم و بزرگداشت شهادت استاد مطهری، افزود: معلمان یکی از مؤثرترین ارکان آموزش و پرورش بوده و معمار آینده نظام هستند و نسل امروز محصول تعلیم و تربیت معلمان و جامعه فرهنگیان است.

عاشوری با تأکید بر اینکه معلمان در تراز انقلاب پرورش دهنده و تربیت کننده جامعه انقلابی هستند، گفت: حل مشکلات کشور از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد و دانش‌آموزان آینده سازان جامعه هستند که رفع نیازهای جامعه دانش‌آموزی باعث ارتقای سواد آموزشی جامعه می‌شود.

عاشوری با اشاره به شکاف بین نسل امروز و دیروز، تصریح کرد: بسیار فاصله بین نسلی از لحاظ اندیشه، تفکرات و باورهای اعتقادی وجود دارد که خلأها باید با آموزش پر شود.

وی با تاکید بر به روزرسانی آموزشی معلمان و جامعه فرهنگیان گفت: آموزش باید محور کار معلمان و فرهنگیان جهت ارتقای سطح آموزشی و پرورشی قرار گیرد؛ معلمان باید شکاف بین نسل‌ها را پر کنند.

فرماندار رشت با اشاره به جنگ رسانه‌ای موجود و فضای مجازی و ایجاد شبهات در بین دانش‌آموزان بیان کرد: فرهنگیان با علم روز و دانش به شبهات دانش‌آموزان پاسخ منطقی و مستدل دهند.

عاشوری با اشاره به فرارسیدن فصل امتحانات افزود: بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در شهرستان رشت در مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم برای امتحانات نهایی آماده می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷ موجود زنده‌ای که می‌توانند سیارۀ ما را نجات دهند
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا