Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه با دعوت عموم نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با تبریک ولادت باسعادت امام حسین(ع) که همیشه در جامعه بشری برای افراد مخلص و باایمان به عنوان الگو و سرمشق بوده است اظهار داشت: این بزرگمرد تاریخ که از سلاله پاک رسول خدا(ص) است حماسه‌های بسیاری را برابر تمامی کسانی که خواهان زیرپاگذاشتن ارزش‌های اسلامی بودند، آفریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: ولادت حضرت سیدالشهدا(ع) که به نام روز پاسدار نامگذاری شده است این مسئله را در ذهن تداعی می‌کند که پاسدارانی در همین ایران اسلامی به صحنه آمده و در هشت سال دفاع مقدس و در ادوار مختلف پس از جنگ، با سربلندی اجازه نداده‌اند که هیچ گاه هیچ دشمنی با چشم بد به کشور اسلامی نگاه کند و امنیت این کشور به خطر بیافتد.
 
امام جمعه اهل‌سنت ارومیه تصریح کرد: اگر امروز در کشور در کمال آرامش و آسایش زندگی می‌کنیم باید وجود جانبازان و شهدایی را که در هر کوچه و خیابان با نام مبارک آنها زینت داده شده است گرامی داشته و باید دانست که به خاطر خون چه کسانی با آرامش در حال زندگانی هستیم.
 
وی در ادامه با اشاره به روز درختکاری بیان کرد: باید همه این روز را گرامی بدارند چون در یک محیط پاک و سرسبز همیشه احساس آرامش به انسان دست می‌دهد و بنابراین با توجه به نزدیکی به پایان سال و فرا رسیدن بهار، باید قدر طبیعت را دانسته و محیط زیست را حفظ کرد تا از یک اکسیژن سالم برخوردار شویم.
 
ماموستا کلشی‌نژاد گفت: بی‌تردید اگر از طبیعت و از درختان به خوبی نگهداری شود در شکوفایی و سرسبزی کشور تاثیر داشته و این طبیعت سالم می‌تواند در مقابل آلایندگی‌های مختلف، مقاومت کند و بنابراین باید قدر این طبیعت را دانست.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ علیرضا حدادی گفت: در پی وقوع ۳ فقره کیف قاپیِ راکب یک موتورسیکلت در سطح شهر رشت، با تحقیقات پلیسی و بررسی شواهد، سارق غیر بومی در در بخش کوچصفهان رشت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر شد.

وی افزود: سارق ۳۱ ساله پس از دستگیری و در تحقیقات پلیس ، به ۳ فقره کیف قاپی از شهروندان در سطح شهر رشت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: ۷ دستگاه گوشی تلفن همراه از متهم کشف و پس از توقیف موتورسیکلت وی ، این سارق در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حدادی با بیان اینکه تامین و ارتقاء امنیت جامعه همواره یکی از دغدغه‌های اصلی نیرو‌های انتظامی است، افزود: نیرو‌های پلیس با همکاری مردم، ارتقا سطح آگاهی عمومی و اقدامات پیشگیرانه، با سرقت و انواع ناهنجاری اجتماعی برخورد قاطع خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • وحیدی: «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است/ باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است