Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با ابراز تاسف از گرانی در آستانه عید که موجب اذیت  مردم است، اظهار کرد: چرا جلوی این گرانی گرفته نمی‌شود؟ البته استاندار بازدید میدانی داشته‌اند و باید با دستور استاندار نظارت‌ها گسترده شود و جلوی این گرانی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تبریک انتصاب فرماندار و شهردار  جدیدتبریز، خاطرنشان کرد: شهردار جدید با مشورت و هم‌دلی با اعضای شورای شهر اعم از آنانی که به او‌ رای داده و نداده‌اند در مسیر عمران و آبادی شهر تلاش کند و ارباب رجوع را تکریم و از بین بردن تبعیض بین کارکنان و مبارزه با فساد مالی و اداری با شفافیت ادارای در اولویت کاری خود قرار دهد. 

وی ادامه داد: شهردار جدید تلاش برای معماری اسلامی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی داشته و توجه جدی به مشکلات حاشیه‌نشینی  کند و از قانون فروشی اجتناب شدید کند. 

نماینده ولی فقیه در استان متذکر شد: مردم سهم‌خواهی سیاسی و جناحی را برنمی‌تابد و شهردار نیز به سهم خواهی تن ندهد و از قانون عدول نکند. 

مبارزه با فساد یکی از راه‌های رسیدن به عدالت است

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های رسیدن به عدالت مبارزه با فساد است، تصریح کرد: هر جا دیدید ثروت انباشته شده‌ای است، بدانید حقوق زیادی ضایع شده است. 

وی ادامه داد: مبارزه با فساد یعنی اجازه ندهید تا کارگزاران و مسوولان حکومت با نفوذ و قدرت راحت بتوانند از امکانات عمومی استفاده کنند و بانک‌ها راحت وام دهند و یا مراکز گوناگون امکان استفاده از شرایط مختلف را فراهم کنند. 

آل‌هاشم افزود: برخی‌ها با این شرایط ثروت هنگفتی به جیب زده‌اند که ظاهرا قانونی هم است ولی کارگزاران باید مراقب چنین شرایطی باشند. 

وی در اعلام مناسبت‌ها با اشاره به روز بزرگداشت شهدا گفت: فرهنگ شهادت برای آینده کشورمان ضروری است زیرا این فرهنگ یعنی صبر، استقامت، ایثار و غیره است. 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: امروز سالگرد شهدای شهر حلبچه است؛ خداوند روح آن شهدا را شاد کند و همچنین روح مصطفی خمینی که این هفته سالگرد اوست نیز قرین رحمت الهی باشد. 

وی با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: از خداوند می‌خواهم تا حافظ همه مسلمانان، مخصوصا مردم ایران، مسلمانان کشورهای همسایه و از همه مهم‌تر مسلمانان کشور جمهوری آذربایجان باشد. 

وی در بخش خطبه‌های عبادی نماز جمعه با بیان اینکه تقوا تنها سرمایه‌ای است که انسان را از گناه دور می‌کند، گفت: پیامبر اکرم (ص) در حدیثی فرموده است که هر کسی تقوا در روزی خود دارد، خیر و برکت نیز در زندگی و‌ روزی‌اش خواهد بود. 

خطیب جمعه تبریز بیان کرد: بزرگترین نشانه تقوا در بین والدین این است که آنچه در زبان می‌گویند، در عمل نیز به آن عمل کنند و این بزرگترین ارثی است که می‌توان به فرزندان خود داد. 

وی با تاکید بر اینکه مبادا رفتارهای گمراه کننده خود و فرزندان شما را تباه کند، گفت: فرزندان خود را از نعمت پدر و مادر با تقوای اهل عمل محروم نکنید. 

آل‌هاشم گفت: خداوند توفیق زبان و قلبی هماهنگ بر همه ما اعطا کند. 

انتهای پیام/۶۰۰۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه تبریز سیدمحمدعلی آل هاشم فارس تبریز خطبه های نماز جمعه تبریز قانون فروشی شهردار تبریز فرماندار تبریز حاشیه نشینی در تبریز پروین اعتصامی مبارزه با فساد آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد

خانواده‌های اسرای صهیونیستی در غزه از از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند فرصت را برای امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه از دست ندهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه از دولت رژیم صهیونیستی خواستند فرصت را برای امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه از دست ندهد.

این خانواده‌ها در بیانیه‌ای عنوان کردند که مبادله اسرا، تنها راه بازگرداندن اسرای اسرائیلی از غزه است.

آن‌ها دست به دامن یحیی سنوار رهبر حماس در غزه شده و از او خواستند توافق مبادله اسرا را بپذیرد و از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز درخواست کردند با این توافق موافقت کند.

افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا

خانواده‌های اسرای صهیونیست تاکید کردند که اکنون زمان عمل است و امیدواریم دولت تصمیماتی اخلاقی اتخاذ کند.

آن‌ها تصریح کردند که در دوره دولت کنونی شکستی بی‌سابقه حاصل شد و اکنون دولت باید به وظیفه خود در بازگرداندن اسرا عمل کند.

آن‌ها همچنین از تلاش‌های آمریکا و قطر به خاطر آزادی شماری از اسرا در دور نخست مبادله اسرا تشکر کردند و از دولت‌های رژیم صهیونیستی، آمریکا، قطر و مصر خواستند برای آزادی دیگر اسرا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود