Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@04:27:35 GMT

پژمان جمشیدی : زیرخاکی ۳ از اسارت شروع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۱۹۱۳

پژمان جمشیدی : زیرخاکی ۳ از اسارت شروع می‌شود

بازیگر نقش اصلی سریال نوروزی شبکه یک تاکید کرد که مخاطبان در فصل سوم اسارت می‌بینند و بدشانسی‌هایی که کماکان برای فریبرز ادامه دارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پژمان جمشیدی  میهمان تلفنی برنامه «سریالیست» شد‌. او درباره اتفاقات سریال «زیرخاکی 3» گفت: این را عیدی مردم به خودم می‌دانم که اجازه می‌دهند با حضور در سریال‌ها در خانه‌هایشان دیده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در سریال مناسبتی برای من اتفاق جذاب و شیرینی است که می‌توانم در عید نوروز در تلویزیون جلوی دیدگان مردم باشم. از سریال‌های مناسبتی که در ماه مبارک رمضان و نوروز پخش شده است خاطرات خوبی دارم.

سریالی سخت که لحظاتش شیرین می‌گذرد

وی افزود: در روزهای آخر فیلمبرداری فصل سوم سریال «زیرخاکی» هستیم و امیدوارم این بار هم مثل دو فصل قبلی مورد اقبال مخاطبان قرار بگیرد. سریال سختی است اما به خاطر اینکه عوامل خیلی خوبی داریم شیرین می گذرد. این فصل از سریال 14 قسمتی است و فکر می‌کنم از 29 اسفند پخش آن شروع شود و تا 14 فروردین ادامه داشته باشد.

از فصل اول خانوادگی تا فصل سوم با فضای اسارت

این بازیگر در ادامه درباره مقایسه فصل‌های مختلف این سریال توضیح داد: فصل اول زیرخاکی کمی خانوادگی‌تر بود و بیشتر سه کاراکتر  فریبرز، پری و کاوه را می‌دیدیم. فصل دوم کمی اتفاقات جنگی اضافه شد. در فصل سوم اسارت را می‌بینیم. قصه از اسارت شروع می‌شود و اتفاقات جذاب و بدشانسی‌های فریبرز همچنان ادامه دارد. هم تِم اسارت و هم تِم جنگ را داریم.

جمشیدی یادآور شد: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که سریال چقدر مورد اقبال قرار می‌گیرد. همه عوامل از بالاترین رده که تهیه‌کننده کار باشد تا ما که کار را همراهی می‌کنیم تلاش کردیم سریال مورد اقبال قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به گرفتگی صدایش توضیح داد: صدایم کمی گرفته است. در سریال «زیرخاکی» در لوکیشن‌های جنگی بوده‌ام و ناخودآگاه از انفجارها درمی‌روم. کارهای جنگی خیلی سخت است. سکانس‌های کمی در قیاس با کارهای بزرگی که در سینما ساخته می‌شود، داریم، اما زمان پخش سریال خواهید دید که در «زیرخاکی3» چه پروداکشن پرو پیمانی داریم. سکانس‌های سخت، هیجان انگیز و عجیب و غریبی در این سریال داریم. صدای گرفته من هم به داستان این کار برمی‌گردد. امیدوارم در پایان کار روسفید باشیم.

باید دید فصل سوم "زیرخاکی" همچون دو فصل گذشته پرمخاطب‌تر خواهد شد یا فصل دوم "نجلا" می‌تواند با توجه به استقبال مخاطبان از فصل اول، رقابتِ پایاپایی داشته باشد. از طرفی دیگر این شانس برای "خداداد" شبکه دو یا "دردسرهای شیرین" شبکه پنج خواهد بود.

«سریالیست» از تولد تا شروع دوباره در 1401/ از تلویزیون جانبداری نکردیمخبرهای جدید از سریال‌های نوروزی/ "نجلا2" رقیبِ "زیرخاکی" می‌شود؟سریال‌های نوروزی‌ای که با "زیرخاکیِ 3" رقابت خواهند کرد/ سریال شبکه 3 هنوز مشخص نیست

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال عید نوروز رسانه ملی شبکه یک سریال عید نوروز رسانه ملی شبکه یک فصل سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به نام خدا، گل برای تراکتور!

به گزارش “ورزش سه”، سرخپوشان تبریزی که در نیمه اول نیز نمایش خوبی را ارائه کرده بودند، توانستند  در شروع نیمه دوم دروازه حریف را باز کنند و به گل برسند.

نکته جالب اینکه بازیکنان ذوب‌آهن کمی دیرتر وارد زمین شدند و در شروع بازی بازیکنان تراکتور با شش پاس توانستند به دروازه حریف برسند.

در نهایت گوستاوو توپ را روی دروازه ارسال کرد که توپ با  برخورد به مدافع ذوب آهن به سمت دروازه رفت و پارسا جعفری توپ را برگشت داد.

ویدئو: 331087

در ادامه اما این مهدی هاشم‌نژاد بود که شوت خود را به سمت دروازه زد و گل شد.

این گل در ثانیه ۲۱ بازی در نیمه دوم به ثمر رسید تا به نوعی ذوب آهن نیمه را ۱-۰ شروع کند.

دیگر خبرها

  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها