Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس شورای شهر زرقان با اشاره به عملکرد پراکنده و مجمع الجزایری دستگاههای خدمات رسان در حوزه شهری، گفت: برای ایجاد زمینه رشد و شکوفایی در عرصه خدمات عمومی، نیازمند مدیریت واحد خدمات شهری هستیم که این مهم با پیگیری نمایندگان محقق می‌شود.

به گزارش آریا از فارس، قاسم جمالی در کنفرانسی خبری، آگاهی بخشی، توجه به انسجام بومی، محلی و ملی، اشاعه ترویج عمومی و مقابله با یاس و ناامیدی در بدنه اجتماعی را از مهمترین رویکردهای شررای ششم شهر زرقان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در همین راستا توجه به نارسایی‌ها، کمبودها و ضعف‌ها در حیطه‌های مختلف آموزشی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و عمرانی در دستور کار قرار گرفته و چهار کارگروه مطالعاتی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، جوانان، محیط دیست و امور بانوان به عنوان بازوان مطالعاتی در کنار شورا و شهرداری نیز تشکیل شده است.

رئیس شورای شهر زرقان با تاکید بر اینکه نگاه ما کشف استعدادهای برتر و بکارگیری جوانان در پست‌های کلیدی است، گفت: وظیفه خود می‌دانیم که بستر و زمینه ایجاد عرض اندام را برای مدیریت نیروهای جوان، نخبه و متعهد فراهم کنیم.

جمالی یادآور شد: در حال حاضر در حوزه بکارگیری و ایجاد بستر برای نیروهای توانمند، متخصص و متعهد و شایسته دچار ضعف و نقیصه هستیم.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت شهر زرقان و استقرار ٢٤ درصد از صنایع استان فارس در حومه این شهر، گفت: حجم بالای صنایع استقرار یافته، آلایندگی زیادی را در این منطقه ایجاد کرده که این امر نیازمند توجه جدی و ورود به بحث آلایندگی آب و خاک در حومه این شهر است.

رئیس شورای شهر زرقان با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری در زرقان تعامل خوبی را با صنایع در قالب کمیسیون بند ٢٠ دارد، گفت: قصد هیچ تقابل و برخورد متنج به تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی نداریم و نگاهمان تقویت و افزایش راندمان بخش‌های اقتصادی و صنعتی است اما تاکید داریم که باید استقرار واحدهای صنعتی در حومه این شهر، با تعامل بیشتری انجام شود.

جمالی بار دیگر تاکید کرد: مخالف ترویج و گسترش صنعت نیستیم اما معتقدیم باید به وضعیت آلایندگی صنایع توجه جدی شود و نگذاریم شهر زرقان بیش از این در معرض آلایندگی قرار گیرد.

او انتقال برخی کارخانه‌ها و صنایع را از مهمترین نیازمندیهای شهر زرقان دانست و گفت: برخی از این صنایع همخوانی و همسویی و استقرار در کنار جمعیت شهری را ندارند لذا باید در دراز مدت و با ایجاد ظرفیت‌های جدید، زمینه انتقال آنها فراهم شود.

رئیس شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: علی‌رغم استقرار حجم زیادی از صنعت در اطراف این شهر، نیروهای بومی این شهر سهم مناسبی از ظرفیت اشتغال این صنایع نداشته و حرکت دو سویه‌ای در این زمینه شکل نگرفته است.

جمالی توجه به جذب بودجه تصفیه خانه فاضلاب شهری، طرح جامع شهری، تعریف راههای مناسب ورودی و خروجی به شهر زرقان و استاندارد کردن پل‌ها و تقاطع‌ها در این محور و تامین آب شرب زرقان از سد درودزن را از دیگر نیازمندیهای این شهر برشمرد و گفت: پس از ارتقای شهر زرقان به شهرستان، نیازمند ارتقای نمایندگی‌های ادارات به اداره شهرستان هستیم که در این خصوص تاکنون اقدام جدی انجام نشده است.

او همچنین بودجه شهرداری زرقان در سال آینده را ٦٤ میلیارد و ١٣٠ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ٦٠ درصد این بودجه عمرانی و مابقی جاری است.

رئیس شورای شهر شیراز اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و انضباط مالی بیشتر، عدالت در پرداخت حقوق و مزایا و جلوگیری از تضییع بیت‌المال در برنامه ریزی بودجه مورد تاکید قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری زرقان رئیس شورای شهر شهر زرقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند