Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه امروز رفسنجان اظهار کرد: روز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) روز جوان نام‌گذاری شده و در قرآن حماسی‌ترین، باشکوه‌ترین، اصیل‌ترین و ریشه‌‌دارترین جریان‌های قرآنی به نام جوانان ثبت شده است.

وی تصریح کرد: عزم و اراده دولت در ریشه‌کنی فقر و محرومیت‌زدائی ستودنی است و همینکه این معنا بارها از سوی رئیس جمهور مطرح شده این اندیشه قابل ستایش است و مردم به‌ویژه خیران و سازمان‌های مردم نهاد هم به کمک دولت نسبت به فقرزدایی پای کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری به قرارگیری ماهواره بر نور 2 به دست دانشمندان سپاه در مدار، اشاره کرد و افزود: ایران اولین کشور مسلمانی‌ست که ماهواره در مدار زمین قرار می‌دهد، اینها افتخار است رهبر انقلاب که همه ما را به جهاد تبیین دعوت کردند این‌ها باید تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: ایران جزو ۶ کشور دنیاست که توانسته واکسن داخلی را تولید و به میدان بیاورد و این موضوع در تحریم‌ها اتفاق افتاده است. دشمنان که این روزها در وین در حال مذاکره هستند بدانند ایران اسلامی تحریم‌ها را چگونه خنثی می‌کند، ماهواره را پیاپی به فضا پرتاب می‌کند، واکسن تولید می‌کند، صنعت هسته‌ای را پیش می‌برد، در علوم نانو و سلول‌‌های بینادین جزو کشورهای مطرح در جهان است و شما همچنان بنشنید و بر طبل تحریم بکوبید و هر روز دم از تحریم بزنید تا هلاک شوید.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوعات اداری شهرستان پرداخت و اظهار داشت: ائمه جمعه سراسر کشور طبق دستورالعمل‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنند همان‌طور که برای نمایندگان مجلس هم این قانون هست؛ هر کسی باید کار خود را انجام دهد و دستگاه‌های اجرایی کار عزل و نصب را دارند.

وی ادامه داد: ولی اگر از ما مشورت خواستند و نظر مشورتی و خیرخواهانه خواستند ما دریغ نمی‌کنیم اگر نمی‌دانیم و نظرخواهی و جمع‌بندی می‌کنیم و به نظری که رسیدیم آن را اعلام می‌کنیم. 

عسکری به نحوه اطلاع از انتخاب سرپرست فرمانداری اشاره کرد و توضیح داد: با بنده تماس گرفتند و گفتند سه شنبه معارفه سرپرست فرمانداری است. بنده نظراتی که داشتم و ملاحظاتی که داشتم بدون ذره‌ای که جنبه سیاسی و جناحی یا قضاوتی داشته باشد مطرح کردم.

وی متذکر شد: از همه اصحاب رسانه و سیاسیون و همه کسانی که می‌شنوند درخواست دارم، بگذارند جو متشنج نشود و بتوان کارها را درست پیش برد و به هدف و نتیجه‌ای که مورد رضایت خداوند است، برسیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ریشه کنی فقر حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد

وزیر امور خارجه بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه است.

به گزارش مشرق، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

دیگر خبرها

  • رئیسی: تحریم در ایران هرگز به نتیجه نرسید و پس از این هم نمی‌رسد
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی