Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ امام‌جمعه ساری با اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیات همراه به مازندران گفت: مازندران استانی است که خدمات ملی را به هموطنان می‌دهد، باید نگاه ملی به استان شود و انتظار داریم مصوبات سفر نیز عملیاتی و اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی درخطبه های امروز نماز جمعه با توصیه و سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: در آستانه سال نو افرادی که می توانند نزدیکان و همسایگان نیازمند خود را شناسایی و به آنان کمک کنند تا درسال جدید شاهد همه مردم به استقبال بهار بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید افزود: این نهاد مقدس به دستور حضرت امام برای  خدمت به جامعه هدف بسیار با ارزش و نورانی یعنی مجاهدان، رزمندگان، ایثارگران شهدا و خانواده های آنان است  مسئولان با تمام توان مالی، اخلاقی، تکریمی، محبت دلجویی کردن در خدمت آنان باشند.

لائینی با اشاره به شهادت دو پاسدار در دمشق توسط بمباران رژیم غاصب گفت: یاد این بزرگواران را گرامی میداریم امیدواریم با شهدای بدر و احد محشور شوند و  همه ما پیرو واقعی راه آنان باشیم.

وی با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان در هفته آینده، تاکید کرد: مسئولان بدانند نسل جوان‌ ما فرهیخته و دارای فهم و کمال هستند باید به مشکلات ازدواج و شغل آنان توجه شود جوانان ونوجوان نیز بدانند در معرض آسیبها، برنامه های مختلف در قالب فرهنگ غربی و تهاجم فرهنگی قرار دارند حواسمان به توطئه های آنان باشد.

امام‌جمعه مرکز استان تصریح کرد: پرتاب ماهواره نور 2 نشان دهنده رشد علم و فناوری  و هوافضای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نخبگان کشور بدون کمک از بیگانگان به این موفقیت دست یافتند همچنین ساخت بزرگ‌ترین‌کارخانه تولید واکسن غرب آسیا مایه مباهات ماست و نشان می دهد اگر ملتی خود را باور داشته باشد می تواند سریع رشد کند.

لائینی بیان داشت: سفر ریاست جمهوری و تیم هیات همراه به استان را به فال نیک‌ می‌گیریم و مازندران استانی است که خدمات ملی را به مردم ارائه می‌دهد و باید با بررسی مشکلات و مسائل استان، وسیله ای برای رفع تنگناها و مشکلات باشند‌ تا ظرفیت استعدادهای مازندران به درستی استفاده شود که بحمدالله بودجه‌های خوبی در  درنظر گرفته شد.

وعده وزیر جهاد کشاورزی برای خودکفایی تولید برنج در مازندران و گیلانخبر خوش وزیر کشور برای مازندرانی‌ها/ احداث پتروشیمی در بهشهر با رعایت مسائل زیست‌محیطیتغییرات در تیم هیئت دولت برای سفر به مازندران/ میرکاظمی و فاطمی‌امین از همراهی رئیسی جا ماندندوی گفت: مقام معظم انقلاب در سخنرانی عید مبعث در زمینه اقتدار ملی فرمودند ناشیانه و ساده لوحانه است اگر کسی فکر کند قدرت دفاعی خود را کاهش دهیم تا دشمن حساس نشود  این تفکر خطرناک است اگر این قدرت دفاعی را نداشتیم کیان انقلاب اسلامی درخطر بود  باید در مسائل دفاعی و نظامی قوی شویم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از انفال، با اجرای حکم قضایی، اراضی ملی به مساحت تقریبی ۱۰۲۹۷ مترمربع واقع در مراتع ترکاچال روستای میرافضل شهرستان ساری رفع تصرف شد.

این عملیات با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری حوزه استحفاظی سعیدآباد و مامور پاسگاه انتظامی تلمادره انجام و اعاده به وضع سابق گردید.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید