Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@21:56:02 GMT

تعویض خط انتقال فرسوده آب در پهله زرین آباد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۲۰۷۵

تعویض خط انتقال فرسوده آب در پهله زرین آباد

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سعید رنجبر با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش پرسنل آبفای این شهرستان 100 متر از خط انتقال آب فرسوده در پهله زرین آباد تعویض شد.
مدیر امور آب و فاضلاب دهلران ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از خط انتقال آب شهر پهله که آب شهر و روستاهای اطراف را تامین می شد دچار فرسودگی شد  بنابراین  با هدف جلوگیری از هدر رفت، قطعی و تقویت فشار آب پهله زرین آباد بیش از ۱۰۰ متر لوله  فولادی سایز 200 در طول مسیر اصلاح و تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از اجرای 500 لوله گذاری شبکه آب در شهر دهلران خبر داد و  گفت:  امور آبفای شهرسان  با استفاده از توان داخلی و تامین لوله و اتصالات مورد نیاز اقدام به اجرای لوله گذاری بطول 400 متر از جنس لوله پلی اتیلن به قطر110 و  63 میلی متر  برای منازل مسکن مهر و همچنین اجرای 100 لوله پلی اتیلن 63 در خیابان پشت اداره هواشناسی  با رعایت کامل استاندارد‌های لازم نمود.
رنجبر در پایان ابراز امیدواری کرد؛ مانند گذشته در نظر داریم با اتخاذ تدابیر لازم، اقدام جهادی و همراهی مسئولین شهرستان و استان خطوط انتقال و شبکه آبرسانی فرسوده در این شهرستان  را تعویض و اصلاح کنیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تعویض خط انتقال آب پهله زرین آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی حادثه‌ای در عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، دو کارگر جانشان را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ با بیان اینکه اشاره به فوت دو کارگر حین حادثه‌ای که پیش از ظهر امروز رخ داده است، اظهار کرد: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه پنج حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاک‌برداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، افزود: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد اما متأسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تأسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضائی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

کد خبر 748421

دیگر خبرها

  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور