Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:53:15 GMT

همه مردم در عرصه جهاد تبیین حضوری جهادی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۲۰۹۴

همه مردم در عرصه جهاد تبیین حضوری جهادی داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: انتظار می‌رود همه نهادهای فرهنگی این روز را گرامی بدارند و با برگزاری برنامه‌های پرمحتوا به تبیین شخصیت منجی عالم بشریت بپردازند.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضای مجلس خبرگان بیان کرد: همه بخش‌های نظام و قوای سه‌گانه، نیروهای مسلح و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. بازوان قدرت و اقتدار نظام اسلامی هستند و این وجود باید مقتدر باقی بماند و مکمل هم باشند.

امام جمعه بوشهر وحدت و همدلی و همپوشانی بین قوا را ضروری دانست و اضافه کرد: این قوا باید در مسیر ساخت قدرت و اقتدار برای نظام اسلامی پای کار باشند.

وی به جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین تلاشی خدا در صحنه، پای کار، بدون توقف است که باید جنایات و عملکرد دشمنان و ماهیت آن را معرفی کند و عظمت انقلاب و برکات این نظام را بیان کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه باید قدرت، توان، کارایی و آثار انقلاب اسلامی تبیین شود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که این کار بودجه نمی‌خواهد و باید جهاد صورت بگیرد با حضور مردم در صحنه. جهاد تبیین واجب و یک فریضه است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور خواص در عرصه جهاد تبیین ادامه داد: اصحاب سکوت را خیلی دیدیم و افرادی بودند که جهاد تبیین نکردند و الان هم سکوت می‌کنند و برخی هم دنبال این هستند که بزرگی‌های انقلاب بیان نشود و ناامیدی و ضعف‌ها بیان شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان افزود: یاد و خاطره شهدای این وزارتخانه و استان را گرامی می‌داریم و برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم.

وی با اشاره به نقش و عظمت سپاه بیان کرد: سپاه حافظ انقلاب و نظام اسلامی، پاسدار حریم ولایت و ملت و مایه سربلندی ایران اسلامی در همه امور است. تضعیف سپاه و نهادهای امنیتی خیانت به کشور است و تقویت و حمایت از سپاه و نهادهای امنیتی واجب است.

آیت‌الله صفایی بوشهری ضمن گرامیداشت روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) تاکید کرد: جوان اوج ظرفیت جامعه است و باید از این جوانان در عرصه‌های مختلف حمایت شود و مشکلات آنها را رفع کرد.

وی جوانان را بزرگترین سرمایه کشور دانست و بیان کرد: اگر از جوانان به خوبی حمایت شود در آینده شاهد اتفاقات خوبی در کشور خواهیم بود و دولت هم نگاه ویژه‌ای به این موضوع دارد.

کد خبر 5444319

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر امام جمعه بوشهر بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا درختکاری عکس استانها گردشگری جهاد تبیین مشهد شیوع کرونا خراسان رضوی ایلام همدان گرگان جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی