Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@06:59:47 GMT

امام جمعه جدید شهرستان قصرشیرین منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۲۳۴۲

امام جمعه جدید شهرستان قصرشیرین منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام صادق صالحی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان قصرشیرین منصوب شد.

حجت الاسلام حسنعلی قلعه؛ رئیس حراست و بازرسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور امروز در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان قصرشیرین در سخنانی تاکید کرد: تقابل نظامی اوکراین و روسیه این مهم را به ما گوشزد که باید برای تقویت این انقلاب و نظام همواره توجه بسیاری به بسیج مردمی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس حراست و بازرسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: امروز ایران اسلامی کشوری مستقل است که هیچ پایبندی به شرق و غرب ندارد و این یک الگو برای سایر کشورها می تواند باشد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا درباره جنگ اوکراین و روسیه اعلام کرده اند که با هرنوع جنگ به شدت مخالف هستند، بیان داشت: جوانان این مرزوبوم در هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی در برابر  دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و افتخارها آفریدند.

حجت الاسلام قلعه تاکید کرد: باید از جنگ اوکراین و روسیه عبرت بگیریم و برای ما این یک تجربه باشد که توان نظامی خود را همواره تقویت کنیم.

رئیس حراست و بازرسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به برخی از اهداف پشت پرده آمریکا در قضیه جنگ اوکراین و روسیه اشاره کرد و عنوان داشت: آمریکایی ها در کنار این وضعیت به دنبال تضعیف هرچه بیشتر روس ها، تضعیف قدرت اقتصادی اروپا و به ویژه بالا بردن قدرت تقابل با چین است، لذا دست به هر کاری می زند که همچنان بر رهبری خود بر «ناتو» ادامه دهد.

در پایان این مراسم، از خدمات حجت الاسلام علی ملکی؛ امام جمعه قبلی این شهرستان و نیز حجت الاسلام اسماعیل شاه محمدی؛ امام جمعه موقت قصرشیرین تجلیل شد و حجت الاسلام صادق صالحی به عنوان امام جمعه جدید قصرشیرین منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور اوکراین و روسیه حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد