Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@03:56:22 GMT

باز هم دستهای پشت پرده در گرانی گوشت! +جدیدترین قیمت ها

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۲۳۹۳

باز هم دستهای پشت پرده در گرانی گوشت! +جدیدترین قیمت ها

گوشت قرمز با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ایام پرنوسانی را پشت سر می گذراند و قیمت آن در حال افزایش است. افزایش قیمتی که رییس اتحادیه مرکزی دام سبک کشور و رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران معتقدند به دست دلالان و مافیای گوشت و به طور مصنوعی اتفاق افتاده و دام زنده به این حد گران نشده است.

آنها همچنین اعلام کره اند که همیشه برای شب عید و ماه رمضان تقاضای خرید گوشت زیاد می‌شد و به تبع آن قیمت‌ها بالا می‌رفت، ولی دست‌های پشت پرده این بار زودتر قیمت‌ها را افزایش دادند تا تولیدکننده داخلی حذف شود، مسئولان تحت تاثیر قرار بگیرند و واردات گوشت گرم توجیه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این فعالان صنعت دامپروری، ما اکنون با مازاد دام زنده در کشور مواجه هستیم و افزایش قیمت‌ها منطقی نیست.

آخرین قیمت گوشت قرمز و برخی از محصولات پروتئینی در جداول زیر آمده است:

قیمت محصولات پروتئینی براساس مشاهدات میدانی

کالا(هرکیلو) قیمت ران گوساله ۱۶۵هزارتومان سردست گوساله ۱۵۵ هزارتومان قلوه‌گاه گوساله  ۱۲۵هزارتومان راسته گوساله ۱۹۵هزارتومان شقه گوسفندی ۱۳۷ تا ۱۴۸ هزارتومان ران گوسفندی ۱۶۵تا ۱۷۵هزارتومان سردست گوسفندی ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزارتومان مرغ گرم ۳۱ هزارتومان مرغ منجمد ۲۰ هزارتومان تخم مرغ(هرشانه ۳۰ عددی) ۵۴تا ۵۶هزارتومان

گفتنی است قیمت‌های ذکر شده در جدول بالا حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.

                              

قیمت محصولات پروتئینی براساس نرخنامه میادین میوه و تره بار

کالا(هرکیلو) قیمت ران گوساله ۱۳۹هزارتومان سردست گوساله ۱۳۷هزارتومان قلوه‌گاه گوساله ۹۷هزارو۴۰۰ تومان راسته گوساله ۱۳۹هزارتومان شقه گوسفندی ۱۱۶هزارو۹۰۰ تومان ران گوسفندی ۱۳۹هزارو۵۰۰ تومان سردست گوسفندی ۱۱۹هزارو۸۰۰ تومان راسته با استخوان گوسفندی ۱۲۵هزارو۶۰۰ تومان مرغ گرم تنظم بازار ۳۱هزارتومان مرغ منجمد ۲۰ هزارتومان تخم مرغ( هرشانه ۳۰ عددی) ۴۳هزارتومان

منبع: فردا

کلیدواژه: گوشت قرمز گرانی گوشت قیمت گوشت گوسفندی تومان سردست تومان مرغ قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد

صادق اسداللهی  با اشاره به انجام ۴ میلیون قطعه جوجه‌ریزی مرغ لرستان در اسفند ۱۴۰۲، گفت: این آمار در فروردین ۱۴۰۳ به ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه رسید.

او با بیان اینکه میزان جوجه‌ریزی لرستان در حال حاضر یک میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه است، اضافه کرد: ۱۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی طی ۷۰ روز اخیر در این استان انجام شده‌است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود که حدود ۲۰ هزار تن گوشت مرغ از ۱۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در این استان تولید شود.

اسداللهی اعلام کرد: برخی از واحد‌های مرغداری در لرستان برای انجماد و بسته‌بندی مرغ با مشکل مواجه است، اما با این وجود حدود ۱۲۰ تن گوشت در کشتارگاه‌های کوهدشت، دورود، بروجرد، الشتر و خرم‌آباد به‌صورت روزانه منجمد می‌شود.

او با تأکید به افزایش دوبرابری ظرفیت انجماد مرغ در کشتارگاه‌های لرستان، خاطرنشان کرد: ما در حال رایزنی با اتاق بازرگانی برای افزایش صادرات مرغ این استان هستیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر