Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون رئیس سازمان و مدیرجهاد كشاورزی شهرستان ویژه مرند گفت: نظارت مستمر بر نانوایی‌های و سطح بازار به صورت محسوس و نامحسوس در این شهرستان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز،، مهندس علی صیادی در گفتگو با خبرنگاران با تأکید بر اینکه بر اساس تصمیم دولت، وظایف کارگروه آرد و نان به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است گفت: مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند نیز در همین راستا با هماهنگی فرمانداری شهرستان مرند، سیاست گذاری در توزیع سهمیه آرد و نظارت بر نانوایان را از هفتم دی ماه با انتقال دبیری کارگروه آرد ونان شهرستان به جهاد کشاورزی آغاز کرده و بازرسی از نانوایی‌ها به صورت محسوس و نامحسوس در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه 450 نانوایی در شهرستان مرند فعالیت می کنند افزود: 2186 تن آرد به تفکیک 1500تن آرد یارانه ای نوع اول و 686 تن آرد یارانه ای نوع دوم در بین نانوایان شهرستان توزیع گردیده که تبدیل به نان و عرضه می شود.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند ادامه داد: بیشترین هدف از این بازدیها توزیع عادلانه آرد، جلوگیری از سو استفاده ‌های احتمالی، مقابله با تخلفات و رضایت همشهریان، افزایش کیفیت نان وجلوگیری از فروش خارج از شبکه آرد است و اگر بتوانیم جلوی عرضه خارج از شبکه را بگیریم هیچ مشکلی با توجه به میزان سرانه تخصیصی به شهرستان مشکلی در بحث آرد ونان نخواهیم داشت لذا از همه مردم شریف شهرستان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند اطلاع رسانی کنند.

مهندس صیادی با بیان اینکه با تشکیل قرارگاه امنیت غذایی در جهاد کشاورزی، آرامش نسبی در بازار برقرار شده و بازرسان این مدیریت با جدّیت و تلاش مضاعف بازرسی و نظارتها را در جهت  مبارزه با گرانفروشی، کم فروشی و احتکار تشدید کرده اند گفت: از آغاز فعالیت قرارگاه، تاکنون تعداد 321 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و فروشگاههای این شهرستان توسط بازرسان جهاد کشاورزی و کارشناسان انتقالی اداره صمت  انجام شده و تعداد 55 فقره پرونده تخلفاتی به ارزش 731 میلیون ریال تنظیم و پس از ثبت در سامانه سیمبا (سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی) برای صدور رأی به اداره‌ تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.






منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند