Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش مرکزی که در روستای احمدآباد برگزار شد، با بیان این‌که توجه به سبک زندگی شهدا از جمله الزامات توسعه اجتماعی و فرهنگی عصر حاضر است،‌ اظهار کرد: تلاش هدفمند با محوریت پیاده سازی ارزش‌های اسلام ناب محمدی مهمترین ویژگی زندگی و سیره شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که مسئولان، والدین و دست‌اندرکاران فرهنگی و آموزشی باید عوامل موفقیت جوانان را به آنان گوشزد کنند، افزود:‌ ایمان و تقوا، تلاش و کوشش، همراهی خانواده‌ها و تلاش‌هایی از جانب ادارات آموزش و پرورش‌، سیاست‌های حمایتی قوای سه‌گانه و همچنین درک واقعیت‌ها و حضور پررنگ جوانان در صحنه‌های مختلف از جمله راهکارهای ایجاد زمینه موفقیت همه جانبه جوانان در جامعه اسلامی است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد دستگاه‌های فرهنگی نباید جزیره‌ای عمل کنند، گفت: چه بسا جزیره‌ای عمل کردن و موازی کاری باعث خنثی شدن اقدامات هر یک از متولیان امر در حوزه کاری خود شود.

آیت الله مدرسی در ادامه با بیان این‌که شورای فرهنگ عمومی استان می‌تواند میدان‌دار برنامه‌های فرهنگی استان شود، تصریح کرد:‌ کسب دستاورد شاخص و پایدار در این خصوص به برنامه ریزی جدی و منسجم نیاز دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسافران و سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: باید زمینه‌های سفر ایمن و امن برای مسافران فراهم شود از طرفی باید مواظب باشیم تا افراد سودجو از گردشگران سواستفاده نکنند.

مدرسی با بیان این‌که مسئولان استان بجای جلسات متعدد در آستانه نوروز باید تصمیم‌گیری کنند، بیان کرد: یکی از مهمترین مسائل مربوط به کروناست و باید در حوزه سلامت و بهداشت، پایلوت و نمونه در کشور شویم به طوری که به صورت ویژه مراکز عبادی و فرهنگی را در خصوص سلامت سازی و سالم سازی مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در پایان یادآور شد که باید به تنظیم بازار و نظارت به قیمت‌ها  مورد توجه باشد تا مشکلی برای مردم در این خصوص پیش نیاید.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه آیت الله مدرسی استان یزد سفرهای نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مشاور استاندار بوشهر در ترویج امور قرآنی و مدیران عامل صنعت آب و برق، ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از قرآن آموزان و روزه اولی‌های فرزند همکاران شرکت‌های تابعه صنعت آب و برق استان بوشهر اظهار کرد: شرکت‌های آب و برق استان بوشهر علیرغم ترافیک کاری بالا، اهتمام ویژه ای به مسائل فرهنگی و قرآنی دارند.

علیرضا یزاف خاطرنشان کرد: وزارت نیرو همواره یکی از دستگاه‌های شاخص در حوزه ترویج فعالیت‌های قرآنی بوده است و حمایت مدیران عامل شرکت‌های تابعه این وزارتخانه در استان بوشهر از امور فرهنگی قابل تقدیر است.

وی افزود: همه اتفاقات فرهنگی و دینی که در شب‌های ماه مبارک رمضان و دیگر ایام سال رقم می‌خورد باعث می‌شود تا ارزش خدمت رسانی تخصصی دستگاه‌ها به مردم دوچندان شود.

امام جماعت شرکت آب منطقه‌ای بوشهر نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در نمازخانه کوی آبشیرین کن در طول ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: با برنامه ریزی مناسب و تشکیل جلسات پیش از ماه مبارک رمضان، اقدامات متنوعی جهت همکاران صنعت آب و برق و خانواده‌های ایشان در نمازخانه کوی آبشیرینکن انجام شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مطلق گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن ویژه فرزندان همکاران، بیان احکام و مسائل دینی، اقامه نماز جماعت و برگزاری جلسات قرائت قرآن از جمله این فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: همچنین احیا شب‌های قدر و استفاده از ظرفیت ائمه جماعت صنعت آب و برق در راستای مشاوره امور دینی و فرهنگی از دیگر اقدامات این حوزه است.

در ادامه این برنامه گروه نمایشی «عمو سید و خرگوش ناقلا» به اجرای تئاتر با هدف انتقال آمیزه‌های دینی پرداختند و از روزه اولی‌ها و فعالین مراسم قرآنی و نماز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6091044

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب