Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:26:46 GMT

نمایندگان مجلس از ورود به انتصابات پرهیز کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۲۵۶۱

نمایندگان مجلس از ورود به انتصابات پرهیز کنند

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با اشاره به لزوم عمل به قانون در جامعه اظهار کرد: تبعیت از قانون و رعایت حدود مسئولیتی یک امر مهم برای تسریع در ارائه خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه قانون حدود اختیارات هر مسئول را تعیین کرده است، افزود: توجه به اصل قانون و حرکت در چارچوب آن باعث خواهد شد روند حرکت کشور در خدمت رسانی به مردم نظم و سرعت بیشتری بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه دولت باید از قوانین مجلس تبعیت کند و مجلس نیز مطلقاً در کار اجرا وارد نشود بیان کرد: تعامل مجلس و دولت بر مبنای قانون و پرهیز از دخالت باشد.

وی عنوان کرد: همان‌قدر که معتقدیم مجلس نباید در امور انتصابات دخالت کند، دولت نیز باید از قوانین مجلس تبعیت لازم را داشته و به آن پایبند باشد.

امام جمعه محمودآباد بیان کرد: رویکرد نماینده‌ای که در امور انتصابات دخالت می‌کند قانون‌مدارانه و ولایت مدارانه نیست و اگر می‌گوید من سرباز ولایت و مدافع انقلابم این دروغ آشکار است.

وی تصریح کرد: اگر مدیری در برابر فشار نمایندگان، صاحبان زر و زور نتواند مقاومت نماید و جواب زور گویی آنها را ندهد به درد مدیریت و خدمت مردم نمی‌خورد.

امام جمعه محمودآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع)، بیان کرد: جوان موتور محرکه انقلاب اسلامی است و هر جا به جوانان تکیه کردیم موفق بوده‌ایم.

وی در پایان با اشاره به مذاکرات به کشورهای غربی نیز یادآور شد: مذاکره کنندگان باید مراقب خطوط قرمز نظام و استقلال کشور باشند و مذاکرات را بر اساس اصل عزت، حکمت و مصلحت پیش ببرند.

کد خبر 5444405

منبع: مهر

کلیدواژه: سید اسماعیل موسوی محمودآباد قزوین بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها درختکاری جهاد تبیین گردشگری مشهد خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا خراسان رضوی ایلام همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

کد خبر 6089938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند