Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:10:47 GMT

شهدا و ایثارگران سندهای عزت و افتخار نظام هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۲۶۱۲

شهدا و ایثارگران سندهای عزت و افتخار نظام هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: شهدای والامقام کشور با الگوبرداری از حضرت سیدالشهدا (ع) و با خون مطهر خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

وی ادامه داد: امروز و به برکت همین خون های مقدس، جمهوری اسلامی به یکی از قدرت های بزرگ منطقه و جهان تبدیل شده و در همه مجامع حرف برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله علما تصریح کرد: شهدای گرانقدر ایران اسلامی با خدای خود معامله کردند و هم در این دنیا و هم در آن دنیا عاقبت بخیر شدند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و فداکاری جانبازان و ایثارگران به رغم همه تهدیدات و تحریم های دشمنان سربلند و مقتدر ایستاده و به الگوی خوبی برای خیلی از کشورها تبدیل شده است.

وی همچنین با اشاره به تاکیدات رهبر مظعم انقلاب در خصوص خدمت به مردم، افزود: همه مسئولان باید فرمایشان معظم له را نصب العین خود قرار داده و در کوتاه ترین زمان ممکن به امورات مردم رسیدگی کنند.

آیت الله علما یادآور شد: مردم ما در دنیا نمونه هستند، هر زمان که انقلاب و نظام به حضورشان نیاز داشته آن ها در میدان عمل حاضر و با تمام وجود به دفاع از ارزش های انقلاب پرداخته اند و امروز هم نوبت مسئولان است تا نهایت تلاش خود را برای رفع و یا کاهش مشکلاتشان به کار گیرند.

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه مصطفی علماء شهید کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه مصطفی علماء شهید امام جمعه کرمانشاه مصطفی علماء شهید کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود