Web Analytics Made Easy - Statcounter

یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد رویارویی با هوفنهایم و حسش نسبت به این باشگاه صحبت کرده است

در چارچوب هفته بیست و ششم بوندسلیگا، فردا هوفنهایم میزبان بایرن مونیخ است.

به  گزارش طرفداری و به نقل از سایت بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد رویارویی با هوفنهایم، کریس ریچاردز، جمال موسیالا، پیروزی مقابل سالزبورگ و برخی دیگر از موارد صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یولیان ناگلزمان در مورد بازی مقابل هوفنهایم گفت:

آن‌ها حریف بسیار خطرناکی هستند. در 4 بازی اخیر خود پیروز شدند و در بسیار از شاخص‌های آمار‌ی خوب هستند. سانتر‌های زیاد، دوندگی بالا، دومین تیم با بیشترین پرس در زمین حریف پس از ما، آن‌ها فوق العاده خطرناک هستند. در بازی رفت، بیشتر تمرکز خود را روی پشت خط دفاعی ما گذاشتند، ما باید برای آن در این بازی آماده باشیم. بازی مقابل هوفنهایم همیشه دشوار است، زیرا فوتبال با کیفیتی را از خود ارائه می‌دهند. آن‌ها همیشه تعادل خوبی را بین ساخت حملات از خط دفاع و حملات مستقیم برقرار می‌کنند. هوفنهایم در 5 بازی خانگی قبلی خود مقابل بایرن مونیخ، 3 پیروزی به دست آورده است. تماشاگران نیز اکنون در بازی فردا حضور خواهند داشت. من 9 سال خوب را در آنجا سپری کردم. مشتاقانه منتظر این بازی هستم.

 ناگلزمان در مورد کریس ریچاردز که به عنوان بازیکن قرضی بایرن مونیخ در هوفنهایم حضور دارد، گفت:

 او به خوبی در‌حال پیشرفت کردن، است. او و مربی به خوبی از یکدیگر شناخت دارند. چنین معاملاتی مانند این باعث می‌شوند که بازیکن ریتم و زمان بازی مورد نیاز خود را به دست بیاورد. حیف که او فردا نمی‌تواند بازی کند. خواهیم دید که در آینده چه خواهد شد و ما با یکدیگر (در اینباره) تصمیم خواهیم گرفت.

 ناگلزمان در مورد جمال موسیالا: 

 او پیشرفت خوبی دارد. جمال قبل کریسمس هم عملکرد خوبی داشت و اعتماد به نفس زیادی را به دست آورده بود. او به خوبی موقعیت‌های پرسینگ را مدیریت می‌کند. او ویژگی‌های هجومی خوبی نیز دارد اما در داشتن تدام در تکرار عملکرد خوبش مشکل داشت. جمال در حال برداشت گامی بعدی خود در زمینه پیشرفتش است و اکنون مسئله ثبات داشتن، مهم است. جمال اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد و خوشحالیم که او در کنار ماست.

 ناگلزمان در مورد رابطه‌اش با هوفنهایم:

 وقتی در باشگاهی بزرگ می‌شوید و (در آنجا) اولین قدم‌های خود را در فوتبال حرفه‌ای بر می‌دارید، مطمئنا مکان خاصی برای شما خواهد بود.

 ناگلزمان در مورد سباستین هونس سرمربی هوفنهایم:

 او عملکرد خوبی دارد. او مربی بزرگ و انسان خوبی است. ما ارتباط زیادی با یکدیگر نداشتیم، اما هر از گاهی تلفنی صحبت می‌کنیم یا بهم پیام می‌دهیم. هونس یکی از همکارانی است که تبادل نظر با او آسان است. از این بابت خوشحالم که همه چیز برای او به خوبی پیش می‌رود.

 ناگلزمان در مورد بازی چرخشی:

 بازی چرخشی مشکلی ندارد، اما به طور کلی ما سعی می‌کنیم با اندکی تغییر، بازیکنانی را که بهترین فرم را دارند، به زمین بیاوریم. در حال حاضر 13 تا 14 بازیکن داریم که 95 درصد زمان بازی‌ها را دریافت می‌کنند. ما به کل تیم برای کل فصل نیاز داریم، در نهایت این به خود بازیکن بستگی که چقدر زمان بازی دریافت کند. به طور کلی یک ترکیب بسیار خوب داریم که در حال حاضر خیلی خوب کار می‌کنیم. 

 ناگلزمان در مورد پیروزی مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا: 

 برد مقابل سالزبورگ بسیار مهم و تاثیر‌گذار بود. اگر این برد باعث نشود اعتماد به نفس تیم افزایش پیدا نکند، تعجب خواهم کرد. دیروز یک تعطیلی داشتیم تا باتری‌های خود را برای این بازی سخت خارج از خانه شارژ کنیم.

 ناگلزمان در مورد وضعیت تیم برای بازی فردا مقابل هوفنهایم:

 همه چیز خوب به نظر می‌رسد. گینگ، سرژ و چوپو در دسترس خواهند بود. تغییراتی در تیم ایجاد خواهد شد زیرا باید 3 بازیکن کمتر نسبت به لیگ قهرمانان اروپا، همراه خود داشته باشیم. خود را سازگار خواهیم کرد اما اکنون اینکه من چگونه اینکار را انجام می‌دهم را نمی‌گویم.

 

اخبار داغ 

شهاب زاهدی به پوشکاش مجارستان پیوست / رسمی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در لباس سربازی / عکس توصیه آریگو ساکی به سیمونه اینزاگی: دفاع 3 نفره یعنی 1 نفر را در هافبک از دست می دهید؛ ذهنیت ایتالیایی را کنار بگذارید حمایت از مالک روس؛ هواداران چلسی، رومن آبراموویچ را تشویق کردند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ناگلزمان در مورد یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم عنوان کرد:بازی از نظر فیزیکی برای تیم ما خیلی سخت شد و نتوانستیم عملکرد همیشگی مان را داشته باشیم.تیم حریف بر خلاف ما یک ریتم و بازی ثابت در طول بازی داشت. ما باید روی اشتباهاتی که داشتیم کار کنیم چون بازی های سختی در لیگ برتر داریم.

وی در خصوص تعویش هایی که در جربان بازی داشت و نفراتی چون ترابی و عبدالکریم حسن را بیرون کشید گفت: به هر حال ما باید ایجاد رقایت کنیم و به همین دلیل تعویض انجام می دهیم. در بازی امروز حریف ما خوب کار کرد و متاسفانه ما در بخش دفاعی اصلا خوب کار نکردیم. مثلا در بازی های جام حذفی نمی شود یک تیم در دقیقه 90 گل بخورد و دوباره در دقیقه 100 گل دریافت کند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در لیگ برتر با یک گل در اراک بازی را باختیم و همان زمان گفتم بازی در اینجا خیلی سخت است.می دانستیم در این دیدار باید چگونه بازی کنیم و امروز نسبت به بازی لیگ بهتر بازی کردیم، حتی وقتی گل اول را زدیم یک فرصت خیلی خوب در شرایط دو به یک داشتیم که اگر آن توپ گل می شد همان زمان بازی به سود ما تمام می شد.

خبرنگاری گفت: هواداران پرسپولیس یادشان نمی اید این تیم 4 گل دریافت کرده باشد که اوسمار پاسخ داد: نه در ایران بلکه همیشه در فوتبال خوردن 4 گل بد است و این موضوع من را خیلی ناراحت می کند آن هم در شرایطی که چند بازی بود گل نخورده بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد