Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه امام جمعه موقت مشهد در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد در جوار حرم مطهر رضوی، ضمن دعوت از مردم برای حضور در مراسم نیمه‌ شعبان اظهار کرد: مسئولان اگر حمایت و پشتیبانی مردم را می خواهند باید سه مسئله رفاه عمومی، امنیت و آرامش را برای زندگی مردم فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به مردم آذربایجان افزود: بر اساس فرمایشات رهبری، کلید پیروزی هر حرکتی از جمله انقلاب اسلامی استمرار آن است و برای این که انقلاب استمرار یابد، باید همیشه اهداف آن را پیش روی خودمان در نظر داشته باشیم. ایشان در ادامه بر پیشرفت، عدالت اجتماعی، اقتدار، تشکیل جامعه اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی به عنوان اهداف انقلاب اشاره کردند. ایشان ۱۱ اقدام را برای استمرار انقلاب اسلامی ضروری دانستند که می بایست مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات رهبری، یکی از کارهایی که موجب استمرار انقلاب می‌شود، کمک به مراکز مقاومت در منطقه است. جبهه مقاومت یک حقیقت و حرکتی به نام اسلام است که در دنیای معاصر سر بلند کرده و می‌خواهد گریبان نظام سلطه را محکم بگیرد و برای عدالت‌خواهی و آزادی اقدام کند.

وی در ادامه گفت: ریشه اصلی حرکت جبهه مقاومت امام (ره) است. امام (ره) نه تنها به ایران، بلکه برای تمام مسلمانان اسیر ظلم نظام سلطه، طرح مقاومت ارائه داد. قدرتی که ماموریت پیدا کرد این طرح را بین کشورهای اسلامی مطرح کند نیز سپاه قدس به فرماندهی شهید سلیمانی بود. حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق، حکومت سوریه، حماس و فاطمیون، بخشی از جبهه مقاومت هستند.

امام جمعه موقت مشهد افزود: جبهه مقاومت دارای ۲ بعد ایجابی و سلبی است. بعد ایجابی جبهه مقاومت این است که می‌خواهد به تمدن نوین اسلامی منتهی شود و پس از آن هم امامی که منتظرش هستیم، ظهور می کند و گام آخر را برمی‌دارد. بعد سلبی آن نیز این است که می‌خواهد نظام ستم و سلطه را از منطقه اسلامی جمع کند و نگذارد منطقه اسلامی به یک منطقه ستمگر و ستم‌پذیر تبدیل شود.

وی با اشاره به موفقیت های روزافزون جبهه مقاومت گفت: اولین موفقیت جبهه مقاومت این است که ایران را به یک قدرت نظامی و سیاسی بی‌بدیل و تاثیرگذار در جهان و فاتح در برابر تمام توطئه‌های استکبار تبدیل کرده است. موفقیت دوم آن، این است که بساط داعشی را که از ۸۰ کشور نیرو گرفت و حمایت‌ مالی آل‌سعود و حمایت‌های اطلاعاتی و نظامی آمریکا را داشت، جمع کرد و تقریبا از بین برد. موفقیت سوم جبهه مقاومت نیز از بین بردن سلطه آمریکا در منطقه است. 5 ماه است که آمریکا منتظر ورود به بغداد است و جبهه مقاومت به او اجازه ورود نمی‌دهد. خود‌ ترامپ می‌گفت آمریکا 7 تریلیون دلار در منطقه هزینه کرده و چیزی عایدش نشد. کار یمن کشوری فقیر و تحت سلطه وهابیت بود، به جایی رسیده که شاهزاده سعودی می‌گوید جنگ با یمن از توان ما خارج است. در لبنان آمریکا تصمیم گرفت نه تنها حزب‌الله، بلکه تمام شیعیان این کشور را از بین ببرد. اما مقاومت لبنان پیروز شد و توانست آمریکا و اسرائیل را از خاک خود بیرون کند.

امام جمعه موقت مشهد تاکید کرد: ملت ایران نیز از آمریکا ترسی ندارد. چراکه ندای ملکوتی آن پیر روشن‌ضمیر که می‌گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را در گوش خود دارد. آینده بسیار روشن است، چراکه طرح امام الهی بود و خدا پشت آن است.

 

نتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه موقت مشهد انقلاب اسلامی جبهه مقاومت استمرار انقلاب اسلامی جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است