Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ در پی هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان گرد و خاک با سرعت بیش از ۶۰ کیلومتر در استان یزد، از ظهر امروز حوادث متعدد ترافیکی در نقاط و محورهای مواصلاتی مختلف استان رخ داده که منجر به جراحت و فوت شدن برخی شهروندان شده است.

بر اساس اعلام سازمان اورژان استان یزد از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ امروز ۵۵ مأموریت برای رسیدگی به ۲۰ مورد تصادف جاده‌ای و شهری، پنج مورد تنگی نفس، هفت مورد بیمار قلبی در سامانه این سازمان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واژگونی خودروی پراید در محور اردکان _ نائین روبروی کارخانه ایفا سرام اولین حادثه ناشی از طوفان گرد و خاک امروز در استان یزد بود که در آن سه نفر مصدوم و به بیمارستان ضیائی اردکان اعزام شدند.

در ساعت ۰۹:۵۶ هم در محور شیراز _ یزد _ روبروی پمپ بنزین فیض آباد یک دستگاه خودوری سواری پراید دچار سانحه شد و سه نفر در این حادثه مصدوم شدند که یک نفر آنها به صورت سرپایی در محل درمان و دو نفر برای تکمیل درمان به بیمارستان شهید بهشتی تفت منتقل شدند.

 واژگونی سه کامیون خاور، ایسوزو، دو تریلر در محور مهریز _ مسجد ابوالفضل (ع) از دیگر حوادث ترافیکی ناشی از طوفان امروز در استان یزد است که در این مورد سه نفر راننده مصدوم و به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

از حوالی ظهر امروز با شدت گرفتن طوفان در محور یزد _ کرمان سه حادثه واژگونی با یک فوتی و چهار مصدوم در محور مسجد ابوالفضل _ انار (جغرافیای استان کرمان) به مرکز EOC سازمان اورژانس استان یزد گزارش شد که با توجه به موقعیت جغرافیایی رخداد حادثه، امدادرسانی به مصدومین حوادث مذکور توسط همکاران اورژانس پیش بیمارستانی انار در استان کرمان انجام شد.

 تصادف سواری سمند با پراید، تا این لحظه آخرین حادثه ناشی از طوفان گرد و خاک امروز در یزد است که در بلوار جوان شهرک دانشگاه یزد رخ داد و در آن چهار نفر مصدوم شدند.

یک نفر از تعداد کل مصدومین این حادثه در محل و به صورت سرپایی درمان و سه نفر دیگر به دلیل شدت جراحت به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: طوفان گردو خاک سازمان اورژانس یزد استان یزد تصادف بیمارستان طوفان گرد و خاک ناشی از طوفان استان یزد سه نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، بعد از سه راهی دارخویین، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شد.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم از سوی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت