Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@11:58:11 GMT

ارائه طرح جامع ساماندهی سواحل آزاد شده به دولت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۲۹۴۰

ارائه طرح جامع ساماندهی سواحل آزاد شده به دولت

عزت‌الله ضرغامی گفت: طرح جامع ساماندهی سواحل آزاد شده تهیه و به دولت ارائه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید عزت‌الله ضرغامی عصر امروز در بازدید از پروژه های گردشگری شهرستان رامسر اظهار کرد: این وزارتخانه از سوی رئیس جمهور مامور شده است برای ۶۰ متر حریم ساحلی آزاد شده برنامه گردشگری تهیه و ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گفته وی جلسات متعددی با وزرای جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی برای این منظور برگزار و آیین نامه‌ای هم در حال تنظیم است که بعد از توافق سه وزارتخانه اعلام عمومی می‌شود تا افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در سواحل آزاد شده دارند اقدام کنند.
 
ضرغامی گفت: نقاط مناسب برای سرمایه گذاری در سواحل برای توسعه گردشگری دریایی نیز مشخص شده است.
 
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: برخی تاسیسات دریایی متعلق به شهرداری‌ها در نقاط ساحلی آزاد شده وجود دارد که پیشنهاد دادیم این تاسیسات در ساحل برای استفاده مردم باقی بمانند.

انتهای  پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آزاد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تیران و کرون با بیان اینکه مجموعه نمونه گردشگری چشمه مرغاب در ۸۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهر عسگران از توابع بخش کرون شهرستان تیران و کرون واقع شده گفت: این مجموعه یکی از مناطق چهارگانه نمونه گردشگری مصوب هیات دولت در شهرستان تیران و کرون است که بیشترین میزان جذب گردشگر شهرستان را به خود اختصاص داده است.
محسن مظاهری افزود: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر عسگران مرحله اول طرح ساماندهی منطقه نمونه گردشگری چشمه مرغاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا و مرحله دوم ساماندهی نیز مصوب شده و در صورت تخصیص اعتبار لازم اجرایی خواهدشد.
وی با اشاره به اینکه بیش از دویست و ده آلاچیق و سکوی استراحت در این مجموعه در اختیار گردشگران است گفت: با اجرا و بهره برداری از مرحله دوم طرح ساماندهی مجموعه گردشگری چشمه مرغاب شرایط اقامت گردشگران نیز مهیا و ظرفیت پذیرش گردشگر این مجموعه تا ۲ برابر افزایش می‌یابد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم | واکنش اطرافیان را ببینید